Skip to main content
Beantwoord

Apparatuur ophalen?

• December 9, 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

MijnCommunity

Beste Odido,

Mij is gevraagd uw apparatuur, naar aanleiding van een opzegging, te retourneren.

Al flink wat jaren ben ik slecht ter been en, wat mij betreft 'tot overmaat van ramp’, sinds vorige week is, naast m'n jicht, ook nog 'ns m'n Hallux Valgus ontstoken geraakt; geloof mij nou, van lopen is geen sprake meer. Kan me in huis nog net redden.

Heb uitgezocht of een DHL ook pakjes (doos met jullie apparatuur) ophaalt. Van DHL begrepen dat daarvoor 'n expliciete aanvraag moet worden gedaan.

Dus, kan ik de doos met uw apparatuur door DHL (zonder extra kosten), laten op halen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groet,

Luc

Beste antwoord door MijnCommunity

Hoi ​@Jason van Odido,

Dankjewel  voor je concern, maar m'n probleem is al opgelost.

Groet,

Luc Richter👋

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11075 reacties
  • October 9, 2025

Hoi ​@MijnCommunity, dit is een veel te late reactie, maar het is ontstaan doordat jouw topic als IDEE aangemaakt is en daardoor onderaan de digitale stapel belandde. Ik heb ‘em geconverteerd naar regulier topic. Je kunt bij ons voor zover ik weet geen aanvraag indienen om het pakketje thuis te laten ophalen, maar wat ik wel kan doen, is het pakketje op afstand afmelden zodra het verzonden is. Ik zal eens navragen hoe het er nu voor staat qua ophaal-opties. 

MijnCommunity
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hoi ​@Jason van Odido,

Dankjewel  voor je concern, maar m'n probleem is al opgelost.

Groet,

Luc Richter👋