Authenticator app staat op oude telefoon, inloggen iDIN alternatief, maar kom er niet door. Na 3 keer mislukt (lijk in een loop te komen), komt er een behoorlijk onprofessionele fout voor een eindgebruiker naar voren. Rate limited vanuit Cloudflare.
Het lijkt me dat, ondanks dat iDIN gewoon moet werken, deze fout toch nooit bij een eindgebruiker mag landen?!
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey @mrekers89, welkom op onze community!
Deze melding komt voor doordat er teveel pogingen vanuit een device komen. Dit is de 3e die ik voorbij zie komen maar ik weet niet per sé waardoor het komt. Het kan zijn dat onze IT-afdeling misschien wat gewijzigd heeft. Heb je er nu nog steeds last van of is het probleem niet meer aanwezig? Dan zou dit toch een keer goed onderzocht moeten worden door onze IT-afdeling.
Deze melding komt voor doordat er teveel pogingen vanuit een device komen. Dit is de 3e die ik voorbij zie komen maar ik weet niet per sé waardoor het komt. Het kan zijn dat onze IT-afdeling misschien wat gewijzigd heeft. Heb je er nu nog steeds last van of is het probleem niet meer aanwezig? Dan zou dit toch een keer goed onderzocht moeten worden door onze IT-afdeling.
Ik snap de melding wel, dat is niet zo moeilijk. Deze melding kwam naar voren doordat ik wilde inloggen via iDIN. Dat werkte in zijn totaliteit niet (daar kwam uiteindelijk na een paar pogingen deze melding uit). Eigenlijk een dubbele fout want ik ben van mening dat een eindgebruiker deze technische fout nooit te zien zou moeten krijgen. Die moet worden afgeschermd met een webpagina 'oeps er is iets fout gegaan'. Oid. Geen exposure naar schijnbaar jullie IT product 'cloudflare'.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.