Skip to main content
Beantwoord

Probleem uit zichzelf opgelost

  • October 10, 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo, ter info.

Vanochtend was Enexis hier om nieuwe meters te installeren. Helaas werkte internet daarna niet meer, maar ik werd snel geholpen door Odido customer support. Er werd direct een afspraak voor een monteur gemaakt en ik ontving een voucher voor gratis mobiel internet om toch online te kunnen. Na het gesprek bekeek ik het logboek van de router en zag dat de verkeerde datum en tijd stonden ingesteld. Na herstarten van de router via de interface (dus niet met stroom er even af) waren datum en tijd correct en werkte internet ook weer. De ingeplande afspraak van Guidion heb ik kunnen annuleren.

Prettig weekend, mvg EK

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@ETS2, wat geweldig om te zien dat je de oorzaak van het probleem hebt gevonden en dit zelf op hebt kunnen lossen! Ik ben blij om te lezen dat je weer online bent en je de afspraak met de monteur hebt geannuleerd. Mocht je in toekomst nog vragen hebben, dan weer je ons te vinden! 😀

1 reactie

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1888 reacties
  • Antwoord
  • October 11, 2025

Hi ​@ETS2, wat geweldig om te zien dat je de oorzaak van het probleem hebt gevonden en dit zelf op hebt kunnen lossen! Ik ben blij om te lezen dat je weer online bent en je de afspraak met de monteur hebt geannuleerd. Mocht je in toekomst nog vragen hebben, dan weer je ons te vinden! 😀