Skip to main content
Antwoord

Help

• October 23, 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik heb een probleem omdat ik mijn internetabonnement heb opgezegd omdat ik eigenlijk terug zou gaan naar mijn thuisland, maar mijn plannen zijn gewijzigd en ik blijf. Mijn contract loopt over minder dan een maand af en ik kan het niet opzeggen. Wat moet ik doen om te voorkomen dat mijn internet wordt afgesloten?

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@szonek1974 ,

Het snelst en dan krijg je ook gelijk duidelijkheid, is om even contact op te nemen met 0800-0092
Het kan zijn dat de opzegging al te ver in het systeem is om tegen te houden. Je kan dan gelijk vragen wat de snelst mogelijke manier is om weer van internet te kunnen genieten.
Je kan eventueel tijdelijk een klik & klaar abonnement nemen, dit is maandelijks opzegbaar, dan heb je in ieder geval internet tot je beschikking.

Wil je laten weten hoe dit is afgelopen? 😉

1 reactie

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hallo ​@szonek1974 ,

Het snelst en dan krijg je ook gelijk duidelijkheid, is om even contact op te nemen met 0800-0092
Het kan zijn dat de opzegging al te ver in het systeem is om tegen te houden. Je kan dan gelijk vragen wat de snelst mogelijke manier is om weer van internet te kunnen genieten.
Je kan eventueel tijdelijk een klik & klaar abonnement nemen, dit is maandelijks opzegbaar, dan heb je in ieder geval internet tot je beschikking.

Wil je laten weten hoe dit is afgelopen? 😉