Skip to main content
Beantwoord

colporteur (2e keer want vind mijn vraag niet terug)

• October 13, 2025
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Waarom blijft Odido colporteurs langs sturen, terwijl ik

1 heb een sticker op mijn deur waarop staat dat ik geen colporteurs aan mijn deur wens,

2 alzeker 5x (ja zo vaak is de sticker door jullie genegeerd) heb aangegeven tevreden te zijn met ziggo en niet wil overstappen,

3 blijven ze met 'leugens' over dat de koperdraad eruit gaat en je daarom over MOET stappen op odido komen
(leugens als in ja de koperdraad gaat eruit, maar de kabel blijft, mensen HOEVEN dus niet over te stappen als ze kabel-internet hebben en het niet willen.)

Word er aardig chagarijnig van.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@desireelo, welkom op onze community!

Goed dat je dit hier aangeeft, dit mag natuurlijk niet gebeuren. Allereerst mijn excuses dat er ondanks jouw duidelijke signalen en de sticker aan de deur toch nog colporteurs zijn langsgekomen, dat hoort niet. Als je je postcode en huisnummer toevoegt in je profiel, dan kan ik je op de lijst zetten zodat er geen colporteurs meer bij je aanbellen. Zo zorgen we ervoor dat dit niet nog eens voorkomt. Laat het me weten zodra je dit hebt toegevoegd, dan regel ik de rest voor je!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • Antwoord
  • October 14, 2025

Goed dat je dit hier aangeeft, dit mag natuurlijk niet gebeuren. Allereerst mijn excuses dat er ondanks jouw duidelijke signalen en de sticker aan de deur toch nog colporteurs zijn langsgekomen, dat hoort niet. Als je je postcode en huisnummer toevoegt in je profiel, dan kan ik je op de lijst zetten zodat er geen colporteurs meer bij je aanbellen. Zo zorgen we ervoor dat dit niet nog eens voorkomt. Laat het me weten zodra je dit hebt toegevoegd, dan regel ik de rest voor je!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 15, 2025

Heel fijn dat dit serieus word genomen.

Ik heb postcode en huisnr toegevoegd.

alvast bedankt,

Desiree

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • October 16, 2025

Uiteraard ​@desireelo! Bedankt voor het aanvullen van je postcode en huisnummer. Ik heb het doorgegeven aan de juiste afdeling, zij gaan er voor zorgen dat ze niet meer bij je aanbellen!