Ik schrijf om mijn ernstigen to uiten de wanorde en foutieve administratie binnen Odido.
Zoals ik in mijn eedere contact duidelijk heb aangegeven , heb ik twee apparaten (een tv box en een wi fi punt ) via DHL naar Odido teruggestuurd , inclusief het bijbehorende track en trace nummer.Op10 en 13 oktober heb ik van Odido een bevestiging ontvangen dat beide apparaten correct zijn ontvangen en dat er geen kosten meer voor deze apparaturen in rekening zoude worden gebracht.
Tot mijn grote verbazing ontving ik echter een email waarin stond dat er op 27oktober een voor mij een aanzienlijk bedrag zou worden afgeschreven . Ik heb onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met klantenservice. Mij werd verteld dat de factuur nog niet beschikbaar was en dak ik op 23 oktober moeste bellen. Dat heb ik gedaan . Na lang wachten bleek dat er toch €70 in rekening zou worden gebracht voor het Wi Fi punt det volgens eigen bevestiging van Odido al lang geretourneerd was . Uiteindelijk erkende helpdeskmedewerker dat dit een fout van Odido was en dat het bedrag op volgende factuur zou worden gecorrigeerd .
Omdat ik weinig vertrouwen meer had in Odido administratie , heb ik expliciet gevraagd om deze maand geen enkele bedrag (uitstel van betaling) van mijn rekening af te schrijven en pas volgende maand een correcte factuur te ontvangen voor het geval dar er nog iets open stond. Helpdeskmedewerker heeft hiermee ingestemd en bevestigd dat dit zo geregeld zou worden.
Vandaag moest ik helaas constateren dat alle afspraken zijn genegeerd . niet alleen is mijn abonnement afgeschreven , maar er is ook €70 extra van mijn rekening gehaald . Deze gangvan de zaken is volkomen onacceptabel en heeft geleid tot grote frustratie en teleurstelling in de dienstverlening van Odido.
Ik eis dat deze fout onmiddellijk word rechtgezet en dat het onterechte afgeschreven bedrag per direct aan mij word teruggestort. Daarnaast verwacht ik een passende compensatie voor de vele uren tijd en moeite die ik heb moeten besteden aan het oplossen een een probleem dat volledig door Odido veroorzaakt is.
Ik vertrouw erop dat Odido mijn klacht met de hoogste prioriteit behandelt en mij uiterlijk binnen 7 dagen schriftelijk bevestigt welke stappen Odido neemt om dit te corrigeren .
bij uitblijven van een bevredigende reactie zal ik mij genoodzaakt zien verdere stappen te ondernemen