Skip to main content

Verlengen Internet voor thuis niet mogelijk

• September 16, 2025
  • 14 reacties
  • 157 Bekeken

Ik mag mijn internet voor thuis al een tijdje verlengen, echter na 2x telefonisch contact krijg ik als reactie dat het systeem technisch niet mogelijk is en dat het fout gaat in jullie systemen. Heb gevraagd waar het aan kan liggen, en wanneer het kan worden opgelost, maar tot op heden nog geen antwoorden of reactie gehad. Odido, waarom moeten jullie probleem een probleem voor de klant worden? Biedt eens een fatsoenlijke oplossing?

September 16, 2025

@beetjuh 

0800 7123 is het nummer voor verlengingen dus zeker het proberen waard. Heb geen ervaringen met dit probleem. De paar keer dat ik mijn abbo heb verlengd ging alles goed.

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 16, 2025

Hallo ​@beetjuh 

Heb je ook gebeld naar het sales nummer 0800 7123?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 16, 2025

@Waqqas Nee alleen 0800-0092. Maakt dat verschil? En ervaring mee met dit probleem?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 16, 2025

@beetjuh 

0800 7123 is het nummer voor verlengingen dus zeker het proberen waard. Heb geen ervaringen met dit probleem. De paar keer dat ik mijn abbo heb verlengd ging alles goed.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 19, 2025

@Waqqas helaas heeft dit nummer ook geen verschil gemaakt. Ze beloven telkens dat ze het gaan oplossen maar telkens loze beloftes. ​@Odido los het op! Waarom krijg ik niets te horen? Sluit mijn huidige abonnement gewoon en begin een nieuw abonnement? Waarom moeten wij als klant de dupe worden als het in jullie systeem fout gaat of niet lukt? 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@beetjuh, het is geweldig dat je wilt verlengen! Excuus dat dit niet soepel verloopt. Inderdaad, 0800-7123 is het nummer van onze Sales afdeling. Je kan mijn collega's bereiken op ma-vr van 8.00 tot 20.00 en op zaterdag van 9.00 tot 17.30. Lukt het niet, dan check ik graag of ik wat voor je kan betekenen. Zou je wel eerst jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen? Geef een seintje wanneer ze er staan!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 22, 2025

@Odido ​@Cheyenne van Odido heb de zaken in mijn profiel opgeslagen. Hoor graag wat je kan betekenen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 22, 2025

@Cheyenne van Odido  En?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 22, 2025

Je moet eerst bellen, moderators kunnen geen verlenging aanbod maken. Als er een afwijzing is, laat het dan even weten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 22, 2025

@eric ​@Odido ​@Cheyenne van Odido Heb al meerdere malen gebeld en niet gelukt, ook het laatste nummer. Ze geven telkens een technische fout aan. Maar niemand krijgt het opgelost. Dus bij deze, laat ik weten dat het nog steeds niet is gelukt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 23, 2025

@Odido ​@Cheyenne van Odido en? 

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • September 25, 2025

Goedemiddag ​@beetjuh ,

Cheyenne is momenteel even afwezig, dus ik neem het stokje van haar over. Ik zie dat er vanuit Sales wel een ticket voor je was aangemaakt, maar dat dit verkeerd was doorgezet. Mijn excuses daarvoor!

Ik heb dit direct opnieuw opgepakt en een ticket naar de juiste afdeling doorgezet. Het nieuwe referentienummer is 79650307. Dit wordt binnen 2 weken opgepakt en je krijgt hier ook een reactie op.

Dank voor je geduld, we zorgen dat je nu echt verder geholpen wordt! Laat je het me weten als er nog vragen zijn? Zo niet, dan wens ik je voor nu een fijne dag! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 14, 2025

@Demy van Odido ​@Cheyenne van Odido Heb nog steeds geen reactie gehad? Ik ben wel klaar met wachten!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 15, 2025

Hey ​@beetjuh, ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat het naar de verkeerde afdeling is gegaan. Ik kan nu ook zelf niks testen omdat TV is opgezegd. Kan je mij op 05-11 (opzegging TV) een reminder sturen? Dan ga ik kijken of ik dezelfde foutmelding krijg als mijn collega's en als dat zo is dan zet ik het door naar de juiste afdeling. Omdat er een lopende wijziging is op je abonnement kunnen wij niks aanpassen namelijk. Hopelijk krijgen we dan een beter beeld van het scenario en ik zal er alles aan doen om de verlenging voor je te regelen! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 15, 2025

@Cheyenne van Odido ​@Demy van Odido ​@Tommie van Odido pardon? Ik ben hier zo klaar mee! Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd door jullie. Heb echt het gevoel dat jullie telkens excuses op excuses verzinnen om maar tijd te rekken. Al diverse keren gehoord dat het bij een verkeerde afdeling ligt, of dat ik terug zou worden gebeld, of binnen 14 dagen iets terug hoor. Ik ga daarom zeker niet wachten tot 05-11. Ik wil deze week nog zekerheid en een fatsoenlijke en redelijke oplossing voor dit probleem, want anders trek ik zelf mijn conclusie. Zo kunnen jullie toch niet met klanten om gaan? Wil bij deze ook een klacht indienen hoe jullie dit aanpakken. En graag anderen waarschuwen hoe jullie met dit soort situaties omgaan.