Skip to main content

Terugbelafspraak maar niet teruggebeld

• October 18, 2025
  • 10 reacties
  • 87 Bekeken

Ik zou afgelopen vrijdag wederom terig gebelt worden door nermin. Wederom niks gehoord en vind het echt schandalig zoveel.loze beloftes. Referentie nummer   hoe jullie met klanten omgaan.referentie nummer 296613

October 20, 2025

Hoi S, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb direct met je meegekeken, maar ik kan geen contactmoment vinden waarin er een terugbelafspraak is gemaakt. Dit referentienummer 296613 is ook geen casenummer van ons. Waar heb je dit nummer vandaan? Had je een vraag over de credit uit het andere topic? Ik las dat het 2 maanden zou duren, maar deze 2 maanden zijn nog niet voorbij. Ik heb wel direct gekeken naar de status van de credit en deze staat inmiddels op 'billed’ dus het zal niet lang meer duren, voordat je deze ontvangt. Had je een vraag over iets anders? Laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😊

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 18, 2025

Is je DSL verbinding nog niet gestopt of heb je de creditnota nog niet terug? Als je hier een post plaars is het handig om even duidelijk te zijn over de vraag die nog leeft.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 18, 2025

Ik ben duidelijk toch

Krijg een terugbel voor gister die wederom niet geweest is.en nee hen. Nog niks retouwlr ontvangen van jullie😉

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 18, 2025

Tja, daar kunnen andere klanten waarmee je op dit forum mee spreekt niet mee helpen. Je zou dan opnieuw de klantenservice kunnen bellen. Als je een inhoudelijke vraag hebt kunnen we met je meedenken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 18, 2025

Alweer zelf bellen 😱.ik zou gister weer terug gebeld met een erewoord nog wel erop vorige week. 

Daar gaat het om.en ik hief geen hulp van lezers op dit forum daar lees je idd vaak dat er geen afspraken nagekomen worden dus is dit ook geen geheim. En. Mag het open en blood geplaatst worden. Zo kunnen toekomstige klanten ook serieus lezen hoe jullie met klanten om gaan

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 18, 2025

Bij Odido is het niet zo gebruikelijk dat je wordt gebeld. Jij belt de klantenservice. Als die het niet kunnen oplossen openen ze een ticket en dan wordt het opgelost. Je merkt dar door een creditfactuur of dat een lijn het weer doet etc. Dan wordt er niet weer een apart gesprek over gevoerd.

Moderators op dit forum bellen ook nooit naar klanten. Wel kun ie hier inhoudelijke reacties op vragen verwachten. Maar nu is er nog geen vraag geplaatst.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 18, 2025

@S De groot Gaat het nog steeds over je eerdere ⬆️Topic? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 18, 2025

Hoe kan ik dan een gemaakte afspraak gehad hebben dat is gister weer gebelt zal worden als dat niet gewoon is.ben ik dan al die weken dus voorgelogen net niet bestaande afspraken. Maakt het nog minder netjes

Dit is idd nog steeds 1 en hetzelfde christien.

• is een King Poster
  • October 19, 2025

Bij Odido is het niet zo gebruikelijk dat je wordt gebeld. Jij belt de klantenservice. Als die het niet kunnen oplossen openen ze een ticket en dan wordt het opgelost. Je merkt dar door een creditfactuur of dat een lijn het weer doet etc. Dan wordt er niet weer een apart gesprek over gevoerd.

Moderators op dit forum bellen ook nooit naar klanten. Wel kun ie hier inhoudelijke reacties op vragen verwachten. Maar nu is er nog geen vraag geplaatst.

Wat je zegt klopt niet. Uit ervaring kan ik zeggen dat, afhankelijk van het soort probleem, de helpdesk vaak terugbel afspraken inplant. Helaas heb ik ook moeten concluderen dat deze afspraken vaker niet dan wel worden opgevolgd.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • October 19, 2025

De helpdesk is een andere afdeling. Moderators bellen geen klanten.

Hopelijk kan een moderator morgen verder helpen, maar hou het bij één topic anders wordt het te verwarrend.

Fijne zondag. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi S, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb direct met je meegekeken, maar ik kan geen contactmoment vinden waarin er een terugbelafspraak is gemaakt. Dit referentienummer 296613 is ook geen casenummer van ons. Waar heb je dit nummer vandaan? Had je een vraag over de credit uit het andere topic? Ik las dat het 2 maanden zou duren, maar deze 2 maanden zijn nog niet voorbij. Ik heb wel direct gekeken naar de status van de credit en deze staat inmiddels op 'billed’ dus het zal niet lang meer duren, voordat je deze ontvangt. Had je een vraag over iets anders? Laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😊