Skip to main content

Geen reactie op klacht via contactformulier

  • October 3, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

  • is nieuwsgierig

Op 14-08-2025 heb ik via het contactformulier een klacht ingediend. Daarvan ontving ik netjes een ontvangstbevestiging, waarin stond dat ik binnen 6 dagen een inhoudelijke reactie zou krijgen. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder, maar ik heb nog steeds niets gehoord.

De klantenservice geeft telkens aan dat ze mij niet verder kunnen helpen en verwijst me steeds opnieuw naar het contactformulier. Dit voelt alsof ik van het kastje naar de muur word gestuurd, en dat is erg frustrerend.

Ik verzoek Odido dringend om zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie te geven op mijn klacht.

October 8, 2025

Hoi ​@SNG, graag pakt ons moderatieteam jouw klacht zo goed mogelijk op. Omdat je jouw topic als IDEE hebt aangemaakt, kunnen we deze niet automatisch in de lijst opsporen, daarom converteer ik jouw vraagstuk naar een regulier topic. 

Als je hierna jouw klacht zo uitgebreid mogelijk verwoordt, zorgen wij ervoor dat je binnen 24 uur een antwoord hebt. 

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 11075 reacties
  • October 8, 2025

Hoi ​@SNG, graag pakt ons moderatieteam jouw klacht zo goed mogelijk op. Omdat je jouw topic als IDEE hebt aangemaakt, kunnen we deze niet automatisch in de lijst opsporen, daarom converteer ik jouw vraagstuk naar een regulier topic. 

Als je hierna jouw klacht zo uitgebreid mogelijk verwoordt, zorgen wij ervoor dat je binnen 24 uur een antwoord hebt.