Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
DHL zwart gat voor retouren en retourlabel aanmaken werkt niet.
Afgelopen 20 juli zou er een pakket van Odido bij mij bezorgd worden. Dat is niet gebeurd en in plaats daarvan is het door de bezorger retour gestuurd naar Odido, zie mijn topic Volgens de website van DHL is dat pakket nog steeds niet verder dan “Klaar voor het versturen naar het sorteercentrum”. Op 29 juli heb ik de bestelling geannuleerd (bevestigd per mail door Odido). Dan krijg ik op 2 augustus (4 dagen later!) een bericht dat mijn pakket onderweg is. Deze keer wordt het netjes de volgende dag bezorgd. Na contact met Odido klantenservice breng ik het pakket terug naar een DHL servicepunt. Omdat de link om een retour label aan te maken niet werkte, heb ik handmatig een label aangemaakt met de door de klantenservice opgegeven informatie (foto en bewijs van afgifte beschikbaar). Kijk ik op de site van DHL dan is er bij “Je pakket gaat retour naar” niets ingevuld en daaronder “Ontvangen in sorteercentrum, in afwachting van de data”. In mijn account staat dat ik het pakket moet retourneren. Dat is dus al gebeurd! Dat gaat wel lekker zo! Hoeveel spullen is Odido op die manier al kwijt geraakt??? Aanvulling: op 7 augustus heb ik over de laatste zending een vraag gesteld via het webformulier. Bij het verzenden verdween alles zonder terugmelding en kreeg ik een uitgelogd leeg formulier. Ook geen mailbevestiging ontvangen. Dus nu maar weer via het forum. Ook dat gaat heel lekker zo!
T50 van andere klant tijdelijk inzetten ter test op ander adres?
Bij een vriendin uit Dordrecht is haar T50 vervangen door een T54, en de T50 hoefde ze niet terug te sturen. Mijn moeder in Tiel heeft onlangs een glasvezel aansluiting genomen bij Odido en heeft een T56 gekregen waarvan de WIFI niet goed werkt. Die valt met regelmaat zo’n 2x per dag volledig uit en dan kan er geen enkel apparaat meer verbinding via WIFI maken met de T56. De T56 moet dan letterlijk uit en weer aangezet worden, voordat WIFI van de T56 weer werkt. En dat werkt dan ongeveer een half dagje weer OK, en valt dan weer uit, en moet de T56 weer uit- en aangezet worden etc. Heel vervelend dus. Ze heeft een hele kleine woning, dus het is geen bereik-kwestie. Het is serieus de T56 waarvan de WIFI er simpelweg mee stopt. Alle apparaten (telefoons, tablets, etc) kunnen dan simpelweg geen verbinding meer maken, totdat de T56 uit- en aangezet is. Het lijkt er dan ook op dat deze T56 simpelweg een beetje stuk is. Om dat uit te sluiten wil ik proberen om die T50 van m’n vriendin uit Dordrecht te gebruiken op de aansluiting van m’n moeder in Tiel om te testen of ze dan nog steeds problemen met WIFI blijft ervaren. Kan ik de T50 die op een aansluiting in Dordrecht zat een factory reset geven en daarna aansluiten op de mediaconverter van de aansluiting van m’n moeder in Tiel? Of moet Odido eerst nog iets doen alvorens de T50 op een andere aansluiting te gebruiken is?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen