Skip to main content

Factuur klopt niet

• October 1, 2025
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Heb een factuur TMT1055571217 gekregen van dat ik een wifi punt niet heb terug gestuurd. Echter is deze wel terug gestuurd op 20-09-2025. Dus deze heb ik gestorneerd. 
Nu krijg ik weer een melding dat hij nog niet betaald is.
Kunnen jullie bekijken waar dit mis is gegaan. Want hij is wel terug gestuurd.

October 2, 2025

Hoi ​@Gerrit10, welkom op onze community!

Dat wil ik zeker voor je onderzoeken, dit is natuurlijk niet de bedoeling als het punt retour is gekomen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zal ik het grondig voor je onderzoeken. Alvast bedankt!  

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16180 reacties
  • October 2, 2025

Hoi ​@Gerrit10, welkom op onze community!

Dat wil ik zeker voor je onderzoeken, dit is natuurlijk niet de bedoeling als het punt retour is gekomen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig, kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zal ik het grondig voor je onderzoeken. Alvast bedankt!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • October 2, 2025

Heb een factuur TMT1055571217 gekregen van dat ik een wifi punt niet heb terug gestuurd. Echter is deze wel terug gestuurd op 20-09-2025. Dus deze heb ik gestorneerd. 
Nu krijg ik weer een melding dat hij nog niet betaald is.
Kunnen jullie bekijken waar dit mis is gegaan. Want hij is wel terug gestuurd.

Het is ingevuld

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16180 reacties
  • October 3, 2025

Hoi ​@Gerrit10, bedankt voor het aanvullen.

Ik zie dat het wifipunt netjes retour gestuurd is en wij hem hebben ontvangen. Ik heb de boete vergoed, dit zal in het systeem rechtgetrokken worden zodat je niks hoeft te betalen!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • October 20, 2025

Nu krijg ik weer dezelfde factuur.

Factuurnummer: TMT1055571217

kun je kijken wat er mis gaat?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 16180 reacties
  • October 21, 2025

Hey ​@Gerrit10, hier hoef je je geen zorgen om te maken, dit is een herinnering van de boete. Deze heb je ontvangen omdat de vergoeding langer duurt dan de herinnering, de vergoeding is goedgekeurd en zal zichzelf gaan verrekenen in het systeem. Je kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen!