Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
retouneren 2 wifi punten
Ik heb op 28 september mijn contract verlengd telefonisch voor 2 jaar. ik ben een dag later in mijn odido gaan kijken en tot mijn schrik staat er in dat ik 2 wifi punten moet terugsturen? Ik nam contact op met een medewerker en die zei dat ik een nieuw contract heb gekregen en dat ik alles nieuw krijg met een installeur die alles gaat regelen. Ik was best geïrriteerd want daar heb ik niet om gevraagd maar dacht ach ik hoef zelf niks te doen dus laat maar. Later op de dag begon de twijfel toch weer te komen en besloot ik om het te annuleren en het bestaande contract te behouden (ben heel tevreden) Dus ik weer bellen zegt deze medewerker o nee hoor je kan het niet annuleren want het is een contract verlenging en die kan niet geannuleerd worden. Je zult de 2 wifiverstekers terug moeten sturen en dan kan je ze weer aanvragen. Pfffff ik leg uit dat ik niet zonder het internet kan want ik en mijn zoon werken veel thuis. En dat het mij ook niet verteld is tijdens het eerste gesprek van verlenging want dan zou ik nooit akkoord zijn gegaan. Het enigste wat ik nog kon doen zei ze is een klachten formulier invullen. Ik heb online het contact formulier ingevuld en kreeg als antwoord terug zodra we de 2 wifipunten hebben ontvangen kan je ze weer aanvragen. Dus ik verleng mijn contract met 2 jaar als blije klant en word nu zo in de kou gezet dat het mij en mijn zoon met het werk inkomsten gaat kosten. Waar hebben we het over Odido.! Ik moet 2 wifipunten terugsturen om ze vervolgens weer te kunnen aanvragen. Zouden jullie mij alsjeblieft tegemoet kunnen komen. Een wanhopige klant
mail-adres voor klacht/ingebrekestelling
Ik ben al klant vanaf 2017 (thuis, mobiele telefoons al zeker 15 -20 jaar), nooit geen problemen gehad. Ruim 6 weken geleden werd ik gebeld dat ik over moet stappen op glasvezel omdat KPN zou stoppen met de koperen leidingen. Ik moest nogal lachen want ik weet niet beter dat glasvezel voor mensen is die heel veel gebruik maken van internet (down en uploaden) en zei dat ook dat wij niet eens weten hoe dit moet, dus ik bedankte ervoor. Maar het antwoord was, dat het wel moest, we anders binnenkort geen tv en internet meer zouden hebben. En de overstap zou kosteloos zijn. Dus uiteindelijk dan maar toestemming gegeven. 1,5 week later werd het aangezloten en omgezet, maar de monteur is er een tijd mee bezig geweest. Hij wilde eerst (we hadden al jaren draadloos!) De draden over de plinten en een deur leiden omdat ze niet door de leidingen in de muur konden, maar dat heb ik meteen geweigerd. Uiteindelijk is het gelukt, maar we hadden alleen beneden goede tv en wifi dan wel en dan weer niet. Boven en zolder al niks meer (voorheen zelfs tot in de schuur zo'n 20 mtr achter ons huis). Dus volgende dag gebeld en voorgesteld een wifi versterker te sturen, die moesten we maar eens proberen. Deze op advies in de woonkamer gezet en ja beneden was de wifi nu goed, rest van het huis nog niks. Toen nog 2 versterkers gestuurd, en boven en op zolder geplaatst. Boven nu goed, zolder iets beter, maar zeker niet zoals het was. Ik zou na een week worden terug gebeld om te vragen hoe het zou zijn. En of we dus van deze dienst gebruik wilde blijven maken. Vraag ik zo, wat bedoelt u precies. Blijkt dus dat je voor 1 wifi versterker €2,5 pm moet betalen, dus in ons geval €7,5 pm. Ik heb meteen gezegd dat ik dit niet doe, dit is in mijn ogen niet kosteloos overstappen. Die mevrouw vertelde dat ze mij dan 1x pj €90 (is dus 12x7,50) zouden crediteren zodat ik idd niks zou hoeven betalen. Nu 1,5 week later heb ik nog steeds niks gehoord en ben vanmorgen zelf gaan bellen. Een zeer onpersoonlijke, onvriendelijke mevrouw vertelde me dat het crediteren was afgewezen omdat we betonnen muren in huis hebben en ik dus gewoon moest betalen kf ze terug sturen. Ik kan ook naar een andere provider werd nog gezegd. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk? Je doet wat ze zeggen, service zounprecies hetzelfde zijn, en kosteloos. Als de boel dan niet werkt, laten ze je gewoon stikken. Wil ik een ingebrekestelling indienen, kan je nergens een adres vinden, alleen dat je steeds moet bellen (die stomme chat die niet werkt). Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest als nu in Odido, als trouwe klant wordt je dus zo behandeld! Ik zou graag een adres willen hebben waar ik de klacht/ingebrekestelling kan indienen. Kan iemand me daar mee helpen aub?
Contact met afdeling glasvezel voor advies FTU aansluiting onmogelijk
Odido, Ik september heb ik glasvezel aangevraagd, deze zou per 1 oktober ingaan en een monteur zou langs komen om dit aan te sluiten. Echter voor deze datum kwam ik er achter dat het aansluiten niet zo eenvoudig zou zijn gezien de FTU zich in de meterkast bevindt buiten de woning. Na heen en weer bellen naar de klantenservice mij gevraagd foto's op te sturen en naar een email adres te sturen. Vandaag een week later gebeld voor een status en een medewerker informeerde mij dat het mail adres al een tijdje buiten werking is, en of ik het via een contactformulier kon doen en invullen, afain dat probeerde ik te doen en na meerdere pogingen blijf ik een foutmelding krijgen na het versturen van het formulier, deze is verzonden dus en ik ben weer terug bij het begin. > de chat werkt nooit, altijd krijg ik de melding dat er niemand beschikbaar is, waarom aanbieden als het niet werkt? > echt de klantenservice medewerkers zijn allemaal super vriendelijke daar valt niks op aan te merken, ze beschikken alleen over onjuiste informatie en moeten steeds schakelen met andere afdelingen en ik ben nog steeds geen stap verder en moet overal achteraan zitten > wat wel mogelijk was was na de annulering van mijn afspraak ik 3 telefoontjes van jullie kreeg (waarschijnlijk sales) met waarom ik het niet meer wil, dan is er ineens wel proactiviteit maar niemand ook daar die mij verder kon helpen. Waar kan ik nu mijn foto's naar toe sturen voor het juiste advies en om ervoor te zorgen dat mijn internet zsm kan worden omgezet? Ik post dit hier een beetje uit wanhoop omdat ik niet weet waar ik anders naar toe moet, maar ik hoop toch echt dat dit gewoon geregeld kan worden anders ben ik genoodzaakt om over te stappen naar kpn.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen