Skip to main content
  • 2,269 Topics
  • 16,159 Reacties
2268 Topics
9 weken geen werkend internet
Vanaf 22 februari tot 28 april heb ik geen internet en service vanuit jullie gehad. In deze periode heb ik ook geen goede klantenservice ontvangen. Dan vraag je je misschien af “waarom niet”? Nou hierdoor niet: - Elke terugbelafspraak werd niet nagekomen. - Veelvoudig beloofd een code te krijgen om gratis internet op mijn mobiel te gebruiken: ook dit werd niet nagekomen. Hier moest ik dan zelf nogmaals voor terugbellen. - Tijdens het in de wachtstaan, werd ik er steeds na 15 min uitgegooid. Na bovenstaande te hebben gelezen, kun je je voorstellen dat alleen al contact krijgen en zoeken bijna een fulltime job betekent. Ik ga nog even door: - Verkeerde monteurs ingepland - Monteurs kwamen 6,5 uur te laat - In totaal 3 verlofdagen hiervoor moeten opnemen, die ik niet terug kan krijgen, wat dus geld kost!! Naast bovenstaande punten heb ik dus 9 weken geen internet gehad, gevolgd door 1,5 week wel internet en volgens wéér geen werkend internet. Bij het bellen naar de klantenservice werd door 1 van jullie medewerkers het advies gegeven om dan maar het contract te ontbinden! Meer kon er toch niet voor mij betekend worden. Hiervoor belde ik later terug en wat blijkt, is er een maand opzegtermijn. Een maand lang wéér geen service ontvangen maar er wel voor betalen. Vinden jullie dit nou echt service? Tijdens die 9 weken geen internet heb ik zelf zo vaak moeten bellen en vragen om een tegemoetkoming. Deze werd uiteindelijk beloofd. Tegemoetkoming voor geen werkend internet (lees abonnementskosten vergoeden) én vergoeding voor het veelvoudig gebruik van mijn nieuwe telefoon als hotspot (kwaliteit die hierdoor achteruit gaat van o.a. de batterij) én het opnemen van verlofdagen voor afspraken die door jullie fout zijn ingepland. Ik zou hiervoor benaderd worden zodra mijn internet weer zou werken. Echter heb ik vandaag, tijdens het navragen van de vergoeding, pas de bevestiging hiervan gehad. Wederom een belofte/afspraak die niet is nagekomen door jullie en waar ik zelf achteraan moest gaan. Op dit moment heb ik geen internet en dus geen service vanuit jullie. Ook heb ik aangevraagd om de dagen vanaf nu te crediteren, maar jullie lieftallige collega aan de telefoon zei dat hij niet voor bevoegd is en ik een klacht kon indienen. Bij deze. De klacht. Voor de meest slechte klantenservice die ik ooit heb meegemaakt en waarvan het bijna onmogelijk is om mee oneens te zijn als je deze mail daadwerkelijk leest.
Deze site is niet bereikbaar
Hi, Ik ga de suggestie van blacklisting uitvoeren. Het is wel gek dat ik die ondervind bij een pagina die ik nog nooit eerder heb bezocht. Het is mij opgevallen dat ik regelmatig, nadat ik een abonnement T-Mobile afgesloten heb, dat ik regelmatig enkele pagina's niet direct of helemaal niet kan bereiken. Mijn vermoeden is dat de bewuste URL's niet of veel te laat worden geresolved. Dit is de typische foutmelding: Deze site is niet bereikbaar De verbinding is opnieuw ingesteld. Probeer dit eens: - Controleer de verbinding- Controleer de proxy en firewall- Windows Netwerkcontrole uitvoeren ERR_CONNECTION_RESET Ik heb de volgende configuratie Glasvezel 1 Gb/s up&down Ik heb de Zyxel T-54 modem/router niet in gebruik. Netgear RBR50 router (waarin ik een VLAN=300 heb opgenomen) Alles is up-to-date van wat je maar kunt bedenken. DNS heb ik op statisch gezet mer de onderstaande T-Mobile DNS-adressen: T-Mobile DNS-adressen:Primary: 84.241.227.81Secundary: 84.241.227.82 Nadat ik deze heb ingevuld in mijn RBR50 en deze toepas, valt de internetverbinding totaal weg #apart De afzonderlijke velden per pagina in mijn router zijn dan lange tijd leeg alvorens ze een waarde krijgen. Ik heb op mijn beurt beide DNS-waarden gezet als: Cloudflare DNS-adressen:Primary: 1.1.1.1Secundary: 1.0.0.1 De verbinding werkt dan weer wel, maar de onbereikbaarheid van verschillende pagina's blijft hetzelfde. Op een Android telefoon en tablet krijg ik hetzelfde. Als ik wat aan de DNS wijzig dan werkt het voor een tijdje, maar na enkele uren is de bewuste pagina wederom niet te bereiken! Het werkt subliem met 4G of als ik Google One VPM inschakel! De browser Firefox opent de bewuste pagina’s gewoon wel! Whatismyip geeft hetzelfde externe IP-adres weer, dus, dan twijfel ik aan blacklising. Wat zou ik nog meer kunnen doen? Bedankt.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen