Skip to main content

Goeden avond.

Zins 2 week hebben wij nu glasvezel maar geen muziek meer.

Na uitvoerig contact met Sonos komen we niet verder.

Zij zien de luidspreker (sonos play 5) maar verbinden wil hij niet.

Bekabelt kreeg ik er wel muziek uit maar via wifi niet!!

Nou begreep ik dat u mogelijk iets in de router zou kunnen veranderen?

Met de oude router nooit problemen gehad.

Wij hebben maar 1 netwerk en 1 speaker.

Alles reeds geprobeerd wat er met de Sonos kan.

Meermaals opgestart en naar de fabrieks  instellingen terug gezet.

Met meerdere telefoons en tablet, laptop geprobeerd. 

Graag verneem ik hoe verder, ik kom er echt niet meer uit!!

gr. Haijo

Hallo @he.dejong 

Met de T56 zijn er wel een paar mogelijke oplossingen:

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit of ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Voor de apparaten die dan de verbinding verliezen moet je het netwerk vergeten en opnieuw verbinden.


Reageer