Skip to main content

Network RTT t-56

  • 6 July 2024
  • 10 reacties
  • 119 Bekeken

hallo ik speel veel videogames met ethernet, maar sinds ik deze nieuwe provider en mijn nieuwe router de t-56 heb, krijg ik steeds vertragingspieken in de videogames die ik speel, mijn download gaat van de gebruikelijke 80-100 mbps naar 0 en maak een back-up en daarom zijn mijn downloads traag en ook in de videogames is mijn ping meestal rond de 20-25, maar als ik een instelling aanzet waarbij wordt weergegeven dat mijn netwerk-rtt rond de 70 is, had mijn laatste provider dit probleem niet, kan ik zoek alsjeblieft hulp

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @grimshac 

Speelt dit probleem alleen op de gameconsole of ook op alle andere apparaten?

Is je gameconsole bekabeld aangesloten op de router of zit hier nog een switch tussen bijvoorbeeld?

Heb je de hele dag door last van dit probleem of alleen in de avonduren bijvoorbeeld?

Hallo @grimshac 

Speelt dit probleem alleen op de gameconsole of ook op alle andere apparaten?

Is je gameconsole bekabeld aangesloten op de router of zit hier nog een switch tussen bijvoorbeeld?

Heb je de hele dag door last van dit probleem of alleen in de avonduren bijvoorbeeld?

dit gebeurt op alle apparaten mijn computer zit aangesloten aan de router door ethernet
en ik heb sinds ik de nieuwe router heb dit probleem

 

Reputatie 7
Badge +15

@grimshac 

20-25ms latency is prima dat je snelheid van 100 naar 0 gaat hoort niet te gebeuren.

Heb je de router al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Internetkabel tussen ONT en router vervangen kan ook helpen. En welke ONT heb je?

@grimshac

20-25ms latency is prima dat je snelheid van 100 naar 0 gaat hoort niet te gebeuren.

Heb je de router al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Internetkabel tussen ONT en router vervangen kan ook helpen. En welke ONT heb je?

wat is een ont en dat 20-25 is wat het lijkt maar het voelt niet naar 20-25 het voelt meer naar 70 omdat bij die instelling van die game die ik ging over praten is er ook een instelling die heet processing delays en die is ook rond de 70

en ik ga dat router met een paperclip ding probeeren

 

Reputatie 7
Badge +15

@grimshac 

De ONT is de mediaconverter tussen glasvezelaansluitpunt en router.

@grimshac

De ONT is de mediaconverter tussen glasvezelaansluitpunt en router.

mijn ont is de huawei optixstar hn8010ts-20 denk ik
maar ik heb no nog een probleem nadat ik die reset ding heb ingedrukt voor 10 seconden werken mijn zyxel accespoints niet meer

Reputatie 7
Badge +15

@grimshac 

Je zult ze opnieuw moeten verbinden maar merk je iets van verbetering?

@grimshac

Je zult ze opnieuw moeten verbinden maar merk je iets van verbetering?

hoe verbind ik ze opnieuw 
en nee ik zie geen verschil

 

Reputatie 7
Badge +15

@grimshac 

Om de WiFi punten opnieuw te verbinden kan je deze handleiding volgen:

https://www.odido.nl/service/bestelling/internet-tv/installeren

@grimshac

Om de WiFi punten opnieuw te verbinden kan je deze handleiding volgen:

https://www.odido.nl/service/bestelling/internet-tv/installeren

@Waqqas ik heb het eindelijk gedaan maar kunt u nog mij helpen met de network rtt?

 

Reageer