https://nl.trustpilot.com/reviews/668785526bdf9135f4b6444e?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmailZie mijn bericht op trustpilot, ondertussen kunnen we geen apps meer gebruiken via de televisie (wifi verbinding te slecht, zelfs bekabeld, zo slecht).
Zelf heb ik al wifi versterkers gekocht en geplaatst, maar geen geen effect. Het wifi signaal van Odido is gewoon te slecht.
Hi
Ook ontvang je nog een uitnodiging om een afspraak met Guidion te maken voor het installeren van het nieuwe modem. Dit omdat de aansluiting net iets anders gaat omdat je een Draytek had.
Hi
Ook ontvang je nog een uitnodiging om een afspraak met Guidion te maken voor het installeren van het nieuwe modem. Dit omdat de aansluiting net iets anders gaat omdat je een Draytek had.
Hoi Demi,
thnx voor je snelle reactie en acties! Daar ben ik blij mee. Ik zag de mailtjes al binnenkomen dus ga gauw een afspraak inplannen.
Hopelijk wordt het daardoor beter, groetjes Lotte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.