Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi

  • 7 July 2024
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

https://nl.trustpilot.com/reviews/668785526bdf9135f4b6444e?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmailZie mijn bericht op trustpilot, ondertussen kunnen we geen apps meer gebruiken via de televisie (wifi verbinding te slecht, zelfs bekabeld, zo slecht). 
Zelf heb ik al wifi versterkers gekocht en geplaatst, maar geen geen effect. Het wifi signaal van Odido is gewoon te slecht. 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LotteB87, ik ben meteen je abonnement ingedoken want ik wil ook dat het bij jou goed werkt! Ik zie dat je een erg verouderd modem (Draytek) hebt. Ik heb dan ook gelijk een nieuw modem jou kant op gestuurd. Ik weet zeker dat het hiermee een stuk beter gaat werken! Ik heb ook een lijnmeting voor je uitgevoerd en het signaal komt  verder wel goed binnen zo te zien, ik denk dan ook dat het aan het modem lag. Daarnaast viel me ook op dat het modem al erg lang aangesloten staat op de verbinding. Het modem voor 30 seconden van de stroom afhalen en daarna aansluiten, geeft het netwerk ook vaak weer even een schop onder de kont en gaat het weer beter werken. Dit kan je voor nu in de tussentijd doen tot het nieuwe modem binnen is. Laat je weten of het hierna is opgelost?  

Ook ontvang je nog een uitnodiging om een afspraak met Guidion te maken voor het installeren van het nieuwe modem. Dit omdat de aansluiting net iets anders gaat omdat je een Draytek had. 

Hi @LotteB87, ik ben meteen je abonnement ingedoken want ik wil ook dat het bij jou goed werkt! Ik zie dat je een erg verouderd modem (Draytek) hebt. Ik heb dan ook gelijk een nieuw modem jou kant op gestuurd. Ik weet zeker dat het hiermee een stuk beter gaat werken! Ik heb ook een lijnmeting voor je uitgevoerd en het signaal komt  verder wel goed binnen zo te zien, ik denk dan ook dat het aan het modem lag. Daarnaast viel me ook op dat het modem al erg lang aangesloten staat op de verbinding. Het modem voor 30 seconden van de stroom afhalen en daarna aansluiten, geeft het netwerk ook vaak weer even een schop onder de kont en gaat het weer beter werken. Dit kan je voor nu in de tussentijd doen tot het nieuwe modem binnen is. Laat je weten of het hierna is opgelost?  

Ook ontvang je nog een uitnodiging om een afspraak met Guidion te maken voor het installeren van het nieuwe modem. Dit omdat de aansluiting net iets anders gaat omdat je een Draytek had. 

 

Hoi Demi,

thnx voor je snelle reactie en acties! Daar ben ik blij mee. Ik zag de mailtjes al binnenkomen dus ga gauw een afspraak inplannen.

Hopelijk wordt het daardoor beter, groetjes Lotte

 

Reageer