Skip to main content
Beantwoord

Samsung A25 maakt geen verbinding met internet

  • 4 July 2024
  • 11 reacties
  • 112 Bekeken

Mijn Zoon heeft net een nieuwe mobiel ontvangen een samsung A25. Nu is hij bezig om hem instellen maar hij krijgt geen verbinding met het internet. Maar er is gewoon internet! Alle apparaten zijn verbonden. We hebben van alles geprobeerd aan uit enz maar nu lees ik net over een tv ook van samsung die ook geen internet kreeg, wij hebben een modem ook van het merk ZYXEL maar dan een T50 ligt wellicht hier het probleem? En zo ja hoe lossen wij dit op?

Groetjes Angela

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ansjepans 

Helpt het om in de Zyxel web interface 5 GHz uit te schakelen voor de tv? Raar dat de Samsung geen verbinding maakt, kan hij wel verbinden met een mobiele hotspot bijvoorbeeld?

Hallo @Ansjepans 

Helpt het om in de Zyxel web interface 5 GHz uit te schakelen voor de tv? Raar dat de Samsung geen verbinding maakt, kan hij wel verbinden met een mobiele hotspot bijvoorbeeld?

Geen idee hoe ik dat zou moeten doen? Hij moet hem nog instellen dus ik weet niet of een mobiele hotspot mogelijk is daarnaast hebben wij allemaal prepaid en geen abonnement. Elk apparaat heeft internet behalve zijn nieuwe mobiel. 

Reputatie 7
Badge +14

Telefoon zou ook gewoon kapot kunnen zijn, vandaar het idee om even op een andere telefoon een wifi hotspot te maken. Maar je kan ook gewoon ergens anders een wifi netwerk zoeken en de telefoon daarop aanmelden om te testen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ansjepans 

5 GHz zet je uit door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de router staat, bij de WiFi instellingen kun je 5 GHz uitschakelen.

Telefoon zou ook gewoon kapot kunnen zijn, vandaar het idee om even op een andere telefoon een wifi hotspot te maken. Maar je kan ook gewoon ergens anders een wifi netwerk zoeken en de telefoon daarop aanmelden om te testen. 

Dat zou wel heel erg zijn net een nieuwe telefoon die koop je toch meestal heel ;-)

@Ansjepans

5 GHz zet je uit door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de router staat, bij de WiFi instellingen kun je 5 GHz uitschakelen.

Werkt ook niet 

Reputatie 7
Badge +15

@Ansjepans 

Netwerkinstellingen op de tv al eens gereset?

@Ansjepans

Netwerkinstellingen op de tv al eens gereset?

Wij hebben geen tv abonnement plus beneden hebben wij geen tv. 

 

Bedankt iedereen voor het meedenken, na van alles geprobeerd te hebben hebben we besloten om de telefoon retour te sturen.  

Reputatie 7
Badge +15

@Ansjepans 

De Galaxy A25 kon ook geen verbinding maken met andere WiFi netwerken?

@Ansjepans

De Galaxy A25 kon ook geen verbinding maken met andere WiFi netwerken?

Nee hij blijft zeggen internet verbinding niet mogelijk en doordat je internet nodig heb om hem in te stellen komen we niet verder met dit toestel dus vandaar de keuze om hem terug te sturen.

 

Reageer