Alles over wifi en Wifi Plus.
Recent actief
Jarenlang probleemloos internet van Ziggo. Nu bij Odido, want al jaren Tele2 mobiel klant, en het is alleen maar ellende. Ondanks dat er veel over te vinden is op internet, blijft de technische dienst van de klantenservice de oorzaak bij het Deco netwerk leggen. Na 5x uitleggen dat de Youless 120 het ook niet doet, direct aangesloten en dus niks met het Deco netwerk van doen heeft, wordt dat uiteindelijk toegewezen aan het aantal apparaten op 1 lan poort. De T56 is het in ieder geval niet wordt stelling beweert, want oude protocollen op de Deco. Ik heb spijt van deze overstap in ieder geval. Vanavond voetbal met horten en gestoten gezien. Uiteindelijk het Deco systeem in router mode gezet en de Youless daarop aangesloten. Draaide gelijk weer. Nou nog een splitter tussen de modem, Deco en de T56 en de laatste is omzeild en slechts daar voor de tv.We gaan het zien. De snelheid zal iets lager zijn, maar stabiliteit en betrouwbaarheid zijn meer waard dat snelheid.
Zojuist de nieuwe Odido aansluiting geinstalleerd gekregen.Mijn sonos-apparatuur koppelt echter niet.De start van de oplossing zou zijn om de firmware van de router actueel te krijgen.Mijn firmwareversie is V5.70(ACEA.0)T56C_b7_1006.Graag ontvang ik z.s.m. de update.Alvast bedankt.
Sinds twee weken odido super snel internet wat een waardeloos product wifi verbinding valt steeds weg met m'n nieuwe router en verliest alle verbinding met m'n slimme apparaten router is de T 56 modem met wifi punt
Ja het klinkt ongeloofwaardig. Maar iedere keer. ( Nu 6x getest) Als ik mij aliexpress app open op mijn mobiel. Dan loopt me wifi vast. Zyxell 56 modem.Ik moet eerst de modem weer resetten. Om te zorgen dat alle overige apparaten, weer verbinding maken met me wifi verbindingIemand een idee
Sinds ongeveer een week ondervinden wij problemen met de verbinding naar onze eigen media box. Op deze mediabox hebben wij youtube, odido tv, videoland apps staan. Deze is via wifi verbonden met het Zyxel modem van Odido. Sinds ongeveer een week ondervinden wij regelmatig problemen bij het opstarten. Het lijkt of het wifi signaal wat de mediabox zou moeten ontvangen steeds afgewezen wordt. Zeer iritant als je tv wil kijken. Na diverse malen (soms wel 5-6 keer) opnieuw opstarten van de mediabox lukt het uiteindelijk wel. Het wifi signaal is sterk genoeg, en we ondervinden op het moment van het niet kunnen verbinden met de mediabox geen problemen met andere apparaten in huis wat via wifi werken. Iemand wat een oplossing weet voor dit probleem ??
Goeden avond.Zins 2 week hebben wij nu glasvezel maar geen muziek meer.Na uitvoerig contact met Sonos komen we niet verder.Zij zien de luidspreker (sonos play 5) maar verbinden wil hij niet.Bekabelt kreeg ik er wel muziek uit maar via wifi niet!!Nou begreep ik dat u mogelijk iets in de router zou kunnen veranderen?Met de oude router nooit problemen gehad.Wij hebben maar 1 netwerk en 1 speaker.Alles reeds geprobeerd wat er met de Sonos kan.Meermaals opgestart en naar de fabrieks instellingen terug gezet.Met meerdere telefoons en tablet, laptop geprobeerd. Graag verneem ik hoe verder, ik kom er echt niet meer uit!!gr. Haijo
https://nl.trustpilot.com/reviews/668785526bdf9135f4b6444e?utm_campaign=review_replied_email&utm_medium=consumer&utm_source=ReviewRepliedEmailZie mijn bericht op trustpilot, ondertussen kunnen we geen apps meer gebruiken via de televisie (wifi verbinding te slecht, zelfs bekabeld, zo slecht). Zelf heb ik al wifi versterkers gekocht en geplaatst, maar geen geen effect. Het wifi signaal van Odido is gewoon te slecht.
Sinds 3 dagen merk ik dat mijn wifi regelmatig wegvalt, dit is overigens na ingebruik name van mijn OnePlus Nord 3. Ik dacht eerst dat het aan de telefoon lag, maar bij nader onderzoek vermoed ik dat ik het maximum aantal wifi-clients (32) bereik op sommige momenten van de dag. Even los van de discussie of dit teveel clients zijn, is dit te verhogen? In de ZYxel T-50 kan dit niet, daar kun je naar max. 32. Zijn er nog alternatieven of is dit anders op te lossen? Ik werk overigens al met bedrade AP's, maar die tellen volgens mij ook mee qua clients die er gebruik van maken.
Ik heb een wifi netwerkje met 3 Tp link M4 Deco'sDe hoofd Deco zit via een switch verbonden met de zyxel router en staat in router modus.De andere 2 verbinden via wifi met de hoofd decoVia de hoofd deco haal ik met speedtest op mijn telefoon een snelheid van 380mb/s,ik heb een 1000mb/s abonnement.Via de deco in de garage haal ik ongeveer hetzelfde.Via de deco op de bovenverdieping haal ik slechts 40mb/sDit zal te maken hebben met de betonnen vloer die er tussen zit.Nu ligt er ook een utp kabel naar de bovenverdieping met een switch,zou ik de deco daar op aan kunnen sluiten?Ik heb dat natuurlijk al geprobeerd maar de deco ging gelijk in storing,ook nadat ik deze via het knopje onderin had gereset.Kan ik ergens een instelling veranderen zodat dit wel werkt?
Mijn Zoon heeft net een nieuwe mobiel ontvangen een samsung A25. Nu is hij bezig om hem instellen maar hij krijgt geen verbinding met het internet. Maar er is gewoon internet! Alle apparaten zijn verbonden. We hebben van alles geprobeerd aan uit enz maar nu lees ik net over een tv ook van samsung die ook geen internet kreeg, wij hebben een modem ook van het merk ZYXEL maar dan een T50 ligt wellicht hier het probleem? En zo ja hoe lossen wij dit op?Groetjes Angela
Sinds kort hebben wij een 2Gbit/s glasvezel abbonement van Odido.Hierop halen we niet de aangegeven snelheden. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat de monteur de Odido router heeft aangesloten op de glasvezel modem met een UTP Cat6 kabel, ipv met een cat6a of cat7 kabel. Is het mogelijk de juiste kabel hiervoor te ontvangen? Misschien ook goed om met Guidion te checken dat dit voor toekomstige klanten wel goed gaat?
Om dit bericht te maken moet ik al twee keer mijn wachtwoord delen via Iphone met mijn Mac en heb ik 5 keer opnieuw verbinding gemaakt met wifi door wifi uit te schakelen, in te schakelen en verbinding te laten maken met mijn netwerk. Ik neem aan dat iedereen nu begrijpt wat mijn probleem is: Mijn verbinding wordt steeds verbroken. Ik heb sinds een week glasvezel met een modem? router? Zyxel T56Iemand enig idee wat ik moet doen?
Gisteren is de monteur geweest om de wifi aan te sluiten. Alles doet het: tv, internet (wifi) op telefoon/laptop, etc. Behalve al mijn slimme apparaten (ring videodeurbel, camera’s, thermostaat, etc.), deze kunnen niet verbinden met het wifi netwerk. Ik heb de klantenservice gebeld maar die kunnen niks voor me doen, volgens hun ligt het aan de apparaten (terwijl dit allemaal verschillende merken zijn en allen gloednieuw dus resetten is ook geen oplossing). De klantenservice gaf aan dat er opnieuw een monteur van Gideon langs moet komen, waar ik zelf voor zou moeten betalen, maar Gideon geeft aan dat zij niks anders kunnen doen dan wat de monteur gisteren al heeft gedaan en dat het probleem bij Odido ligt. Ik wordt inmiddels behoorlijk gek van het heen en weer gestuur en zwaar gefrustreerd dat niks werkt. Kan iemand mij alsjeblieft helpen??
Regelmatig wegvallen van wifi, is alleen te herstellen door modem of wifi te resetten. Als hij wel werkt is het bereik goed. Nu 2 weken aangesloten. Is tot nu een keer of 6 uitgevallen. Lees wel heel veel over dit probleem.
Sinds januari heb ik via Odido glasvezel. Helaas heb ik vanaf dat moment problemen met WiFi en de TV. Meerdere malen per uur loopt de Wi-Fi vast en vaak ook tegelijk (de bekabelde) TV. Tot nu toe wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en krijg ik elke keer een ander antwoord. De ene keer ziet de medewerker het probleem en zal ik worden teruggebeld (wat nooit gebeurt....) En als ik dan zelf maar weer terugbel krijg ik weer een ander verhaal. Er is al twee keer een monteur langs geweest, die verandert dan een kabel of vervangt het modem maar alles zonder resultaat. En constant blijf ik bellen maar ik wordt constant met een ander verhaal weggestuurd. Zijn er andere die dit probleem (uitvallen van Wi-Fi en TV) kennen en die een oplossing hebben? Ik ben inmiddels redelijk radeloos en erg ontevreden over Odido.
Hi!Mijn TP Link wifi extender (deed het altijd prima) doet het niet meer met de komst van Odido. Na installatie door monteur van het nieuwe modem krijg ik de wifi extender niet meer aan de praat. Ik heb al het nodige geprobeerd (fabrieksreset, DHCP off, firewall uit) maar tot op heden geen succes. Wie o wie helpt mij het apparaat weer werkend te krijgen? Bij voorbaat dank.Mvg, J
Hallo,Sinds gisteren heb ik mijn internet thuis verlengd (hiervoor t-mobile) naar nieuwe abbonement van Odido. Sinds gisteren werkt mijn IPTV niet meer. Ik had hiervoor iets gelezen over een fix? Ofzoiets. Is er iemand van Odido die mij hiermee kan helpen? @Sven-Odido
Hi there, I have been experiencing a very slow internet connection post noon for several days now. I have tested my interenet speed several times and have seen the upload speeds of ~200 Mbps and download speed is in ~300 mbps. My subscription is 1000 Mbps. I also have a wifi plus inside home to extend the connection and that signals with 3 green lights. I have a T54 Zyxel modem. It is very annoying and every other devices are experiencing slow connection after mid day. Worst part is I am trying to reach to their customer service via chat for few days now and they are always busy which is extremely disappointing. I am very disappointed with the internet quality from T-Mobile now. Please advise me what should I do in this situation. I am stuck with this because of my mobile contract, I would prefer to change at the earliest. Thanks!
Beste Odido medewerker,Vandaag overgestapt naar glasvezel van Odido.Lan werkt, maar ik kan niet inloggen op mijn wifi na mijn instellingen van deze te hebben gedaan.Zelfs de QR code uit het modem werkt niet. Ik weet 100% zeker dat het wachtwoord goed is maar als ik met mijn telefoon (Samsung Galaxy S23 Ultra) probeer in te loggen krijg ik ‘Wachtwoord Onjuist’Ook mijn andere apparatuur kan niet inloggen.het wachtwoord staat exact zo in de instellingen van het modem.Kopieren en plakken van het wachtwoord geeft ook ‘Wachtwoord Onjuist’ als melding.Ik heb al eens gelezen dat terug gaan naar het oorspronkelijke wachtwoord kan helpen, Maar daar heb ik niks aan. Ik heb een hoop smarthome apparaten die ik dan allemaal opnieuw zou moeten instellen en bovendien wil ik een eigen wachtwoord gebruiken dat veiliger is.Hoe kan ik dit oplossen ?
Beste,sinds ik overgestapt ben naar odido heb ik al meerdere problemen gehad met het online gamen om ps5. Van foutmeldingen tot nu super veel lag tijdens het gamen.De modum staat op een meter of 4 van de playstation. Ik lees dat dit een veelvoorkomend probleem is bij de modums van Odido. Kan het probleem aub zsm worden opgelost?online tv kijken of netflixen levert helemaal geen problemen op. Alleen op de ps5 speelt dit probleem!
Hallo, Ik merk dat mijn wifi punten (beide) niet goed werken. Zelfs als ik naast mijn wifi punt sta, schakelt geen enkel apparaat over naar dat wifi punt. Ik heb het modem (T56) meerdere malen gereset. Ook heb ik de wifi punten gereset. Ze zijn overigens allebei bedraad aangesloten via ethernet poorten in de muur, die rechtstreeks naar de router gaan. Ik heb 2 laptops, 1 televisie, 2 telefoons, 2 iPads op wifi en 11 lampen. Ik zou het dan wel fijn vinden dat het wifi punten zou werken. Zou het aan verouderde firmware kunnen liggen? Ik zie graag een antwoord tegemoet.
Krijg de HP Laserjet Pro 200 color MFP m276nw niet aangesloten op wifi Heb diverse malen contact gehad met Odido, hun hebben het golgende allemaal geprobeerd:2.4 en 5G uit elkaar gehaald Beveiligingsmodus naar WPA2 gezet Wifi modus naar WF5alles zonder succes. De printer komt steeds met de foutmeding wachtwoordzin onjuist Ik ben opzoek naar een oplossing.
Op mijn oude adres had ik glasvezel internet van T-Mobile met de Fritz Repeater 1750E die ik destijds van de monteur service van T-Mobile allemaal perfect aangesloten kreeg. Nu in mijn nieuwe huis is alles ontregeld zodra ik dezelfde versterkers aansluit en kan ik op dit ogenblik enkel alleen internet ontvangen met het modem (T-56 Zyxel) op de begane grond. Kan iemand mij vertellen of onze versterkers nog ondersteund worden en zo ja hoe het kan dat het in ons vorig huis allemaal fatsoenlijk werkte maar nu helemaal niet? Via de tel. klantenservice kom ik geen steek verder, zei zeggen heel simpel dat de hardware niet van hun afkomstig is en dat ze geen ondersteuning kunnen bieden. Hopelijk kan mij iemand hier verder helpen
Iedere dag geen wifi op de telefoon, en als ik het WW invul herkent hij het niet. Televisie ook bij aanzetten moet deze herstart worden .Pas 1 week klant en iedere dag ergernis. Dit bij vorige provider NOOIT aan de hand gehad.
Hallo. Vandaag geprobeerd nieuwe Google Nest Camera te installeren. Krijg wel verbinding met router maar geen verbinding met internet.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.