Skip to main content

Ik wil graag ruilen voor T56 modem, want mijn wifi is niet altijd goed.

Hi @WhaChang, dat is niet fijn! Ik help je verder. Ik zie dat je nu gebruik maakt van de T-50. Ik kan het modem voor je omruilen, maar niet voor de T-56. Momenteel hebben we deze niet meer op voorraad. Deze zal worden aangevuld tegen het einde van november. Als je specifiek op de T-56 wilt wachten, stuur mij dan eind november een bericht in dit topic. Wat ik wel voor je kan doen, is je modem omruilen voor de T-54. Dit modem heeft dezelfde specificaties als de T-56 en is direct leverbaar. Laat het mij weten!


Hi @WhaChang, dat is niet fijn! Ik help je verder. Ik zie dat je nu gebruik maakt van de T-50. Ik kan het modem voor je omruilen, maar niet voor de T-56. Momenteel hebben we deze niet meer op voorraad. Deze zal worden aangevuld tegen het einde van november. Als je specifiek op de T-56 wilt wachten, stuur mij dan eind november een bericht in dit topic. Wat ik wel voor je kan doen, is je modem omruilen voor de T-54. Dit modem heeft dezelfde specificaties als de T-56 en is direct leverbaar. Laat het mij weten!

Ik wil graag wachten voor T56. Bedankt.


@WhaChang Dat is helemaal goed, ik sta klaar om je tegen die tijd verder te helpen! 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, verneem ik het ook graag. Ik sta altijd paraat.


Reageer