Skip to main content

imou rv1 kan niet verbinden.

  • 16 July 2024
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb een imou rv1 robotstofzuiger aangeschaft, alleen ik krijg hem met geen mogelijkheid verbonden met mijn netwerk.  Voor mijn gevoel heb ik inmiddels alles wel geprobeerd. Hij wilt aangesloten worden op een 2.4g netwerk, dus ik heb een apart netwerk voor 2.4 en 5 gemaakt. Ik heb internet6 uitgezet, firewall uitgezet, easy mash uitgezet, heel 5g uitgezet, wpa3 veranderd naar 2, zelfs nog een hotspot gemaakt met dezelfde inloggegevens. Uiteraard router (zyxel T56) gereset, apparaat gereset. Wachtwoord en inlognaam bevatten geen gekke tekens. En het werkt allemaal niet. En uiteraard staat de Bluetooth aan. 
ohja, hij kan wel verbinden met het netwerk van de buurman.  Zit ook bij Odido. 
 


iemand nog suggesties? 

tot overmaat van ramp kom ik nu ook niet meer mijn router in door het uitzetten van de 5g. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @internetkabouter 

Welke router heeft je buurman en kan je na een fabrieksreset weer in de router inloggen?

Hallo @internetkabouter 

Welke router heeft je buurman en kan je na een fabrieksreset weer in de router inloggen?



buurman heeft geen zyxel router, ik krijg hem niet gereset. 
edit: resetten is eindelijk gelukt.  Ik kan weer inloggen 

Reputatie 7
Badge +15

@internetkabouter 

Een eigen rout met VLAN ondersteuning of nog een Huawei of Draytek heeft je buurman dan?

Misschien kan je ook eens contact opnemen met Imou support?

Reageer