Skip to main content

Ik heb perongeluk de stekker van de modem er uit getrokken en er gelijk weer in gedaan maar nu heb ik geen wifi en het op nieuw opstarten van de modem werkt ook niet meer. Hoe krijg ik weer wifi? Waarom start dat ding niet weer gewoon op. Klantenservice dicht weer een dag zonder wifi voor de zoveelste keer 

en dus is een gebruikersactie ineens een probleem van de leverancier? da's de wereld op z'n kop. En ineens is het modem een ckudt modem??? Gewoon rustig de stekker er weer in doen is dan even een leermoment 😉

Fabrieksreset al geprobeerd?


Werkt niet


@Edithbakker  Ik snap dat het lastig is maar Ik verzoek je vriendelijk om op je taal te letten. Omdat het modem misschien kuren vertoont hoef je nog niet te schelden. 

Dit is een openbaar community waar iedereen kan meelezen.

Nu mijn vraag maak je gebruik van Odido mobiel of Ben? Dan kan ik je eventueel tijdelijke helpen aan een voucher (gratis data)zodat je een hotspot kan maken via je telefoon. Wil en kan je daar gebruik van maken stuur mij dan een Dm dan help ik je daar verder.

De moderators kunnen je hopelijk snel verder helpen


[OFF-TOPIC]

Het komt helaas ook hier steeds vaker voor @Cristien, recent ook al een paar niets verbloemende opmerkingen naar mijn hoofd gekregen … en dan probeer je mensen gewoon te helpen of iets uit te leggen als medeklant.

[/OFF-TOPIC]

Denk dat we het best geholpen zijn met wat de indicatie lampjes op je router aangeven, wat brand er wel of juist niet en wat voor kleur heeft het.

Heb je toevallig niet het knopje ingedrukt/aangeraakt om Wifi uit te schakelen?

Het volgende plaatje is een voorbeeld van zo’n knopje op een Zyxel router, heb hier geen actieve Odido router en daarom iets waar je naar opzoek zou kunnen gaan.

Dit schijnt de T56 te zijn …

 


Reageer