Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Enige tijd geleden een Wifi-punt aangevraagd, destijds wel een bevestigingsmail gehad maar niets ontvangen. Na contact gezocht te hebben is dit alsnog in orde gemaakt (de aanvraag was ergens vast komen te zitten in het T-mobile systeem) en kwamen diverse apparatuur mails binnen waaronder een “Je vervangende apparatuur is onderweg” mail.Er was hier natuurlijk geen sprake van vervanging en zoals verwacht heb ik nu een mail “Vergeet je niet je apparatuur terug te sturen” ontvangen. Er valt niets terug te sturen, via welke weg kan ik dit proces stoppen om te voorkomen dat 70,- in rekening wordt gebracht...
op 09-04-2025 heb ik een contract met jullie aangegaan maar wacht nog steeds op de modem. in de winkel werd er verteld dat deze binnen 14 dagen zou worden verstuurd maar heb nog niets ontvangen. Voor de 2e keer in de winkel geweest en deze zou deze week geleverd worden maar niets gehoord of ontvangen. Kunnen jullie mij vertellen wanneer dit geleverd wordt? Ik heb dit voor 14-05-2025 nodig voor installatie van andere producten, bij geen internet moet ik voor de andere diensten veel kosten betalen.
Netwerkmigratie Begin vorige jaar (maart 2023) was er in mijn wijk (Koog aan de Zaan – Westerkoog) een reclameactie van T-Mobile/Odido dat er in de wijk een glasvezel net zou worden aangelegd. Door een voordelige reclameactie probeerde Odido om meteen zoveel mogelijk klanten in de wijk te krijgen. Ik gaf mij op als abonnee en kreeg zeer snel een doos met modem etc. Aansluiting ging probleemloos, helaas wel een stuk trager (100mbps) dan wij bij Ziggo gewend waren, maar daar stond een leuke korting tegenover en wij zouden zeer snel hier glasvezel krijgen. Gelijktijdig ontvingen wij een planning van de aannemer in welke volgorde eea zou plaatsvinden. De aanleg ging voorspoedig. Voor iedere woning stond voor de deur een stukje kabel recht op. Verder kwam er niets. Na enige malen bellen met de klantenservice kwam personeel van de aannemer de verbinding naar de meter kast aanbrengen. De monteur vertelde dat nu alleen een monteur van Odido langs zou komen om een draadje van de glasvezelaans
Goedemorgen, Het WiFi Plus apparaat dat ik heb ontvangen voor mij Klik&Klaar abonnement lijkt niet op te starten;Geen van van de lampjes aan de voorzijde gaan aan na aansluiten voedingskabel en het indrukken van de on/off knop Na het starten van het apparaat gaat alleen een lampje bij de ethernet-kabelpunten aan de achterzijde branden. Zoals verwacht kan de opstart-wizard van de Klik&Klaar app voor het Wifi-plus punt niet worden doorlopen, en loopt deze uit op een foutmelding Het apparaat verschijnt niet in de lijst van aangesloten apparaten in de modem Reset via knop haalt niets uit Ik laat het apparaat ‘aan’ en aangesloten aan de Klik&Klaar modem zodat jullie deze kunnen pingen.Kan het zijn dat ik een niet-werkend apparaat heb ontvangen? Of is er nog een actie die ik kan doorlopen. Veel dank alvast!
Hoe kan het dat ik, volgens jullie beschrijving, op mijn Samsung 8+ mijn email adres van t-mobilethuis wil invoeren het maar steeds niet lukt. Ik doe alles volgens jullie beschrijving en heb het al meerdere malen geprobeerd!
I ordered Odido Internet + TV on the 24th of October (Ordernummer: 202808677) and were told by email to connect the fibre on the 13th of November, but only Guidion came on that day, no one came to connect the fibre.After that we called the service number 0800-0092 on the 17th of November, 20th of November and 1st of December and were told on the phone that will connect the fibre in November or that we would be notified by email, but we have not received any reply untill now.There must be something wrong with your internal management of my order.Can you check my order and get me your Internet + TV service as soon as possible?I have activated your mobile service and extended my original Internet + TV service twice.
Beste leden,Voor degenen bij wie Guidion langs geweest is: Mag/moet jij als klant akkoord geven, en/of een handtekening zetten, voor de aansluiting die Guidion oplevert?Mag jij de testresultaten inzien? Mag je zelf tests uitvoeren?Gaat je abonnement lopen op het moment dat Guidion tevreden is, of pas wanneer jij tevreden bent?Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,Paul
Beste,Zou mijn zaram sfp module (zie profiel) geactiveerd kunnen worden. Alvast super bedankt
Neemt Guidion misschien mensen aan die tot recent pakketbezorger waren?Ik ben vier uur thuisgebleven (natuurlijk komt de monteur pas aan het einde van het tijdvak).Ik heb een sms gekregen dat de monteur over tien minuten komt, dus vanaf dat moment helemaal alert op de deurbel, zelfs een paar keer gewoon de gang in gekeken of iemand die voorbijkwam de monteur was. Het volgende dat binnenkomt is een “werkbon” via email waarop staat dat ik niet thuis was. Dus ja, dan bel je boos naar Guidion waar ze zeggen dat de monteur wel een foto heeft gemaakt van het huisnummer als bewijs dat hij geweest is. Dus zo'n monteur dekt zichzelf in door dat nummer te fotograferen en vertrekt dan zonder aan te bellen zodat hij lekker vroeg kan gaan lunchen.Odido verschuilt zich natuurlijk achter “maar Guidion is een extern bedrijf dus wij kunnen er niets aan doen” maar dat hoort niet mijn probleem te zijn. Het is een keuze van Odido om te werken met een bedrijf dat eigenlijk gewoon een netwerk van beunhazen
Afgelopen maandagochtend tussen 8 en 12 zou er een monteur langs komen om internet aan te sluiten,ben nu 2 weken verhuisd en wil wel heeel graag wifi en tv kijken.kreeg de avond ervoor nog een SMS dat ze tussen 10 en 12 kwamen en ze zouden sms'en als de monteur er aan kwam.geen sms gehad.helemaal niet gekomen!!!!! Guidion gebeld en vertelde mij dat er een monteur 10 voor 12 was geweest.echt ongelofelijk,er is niemand geweest! Er mankeert niets aan mijn bel en mijn oren.de klantenservice is een verschrikking,allemaal jonge meiden( 3 keer gebeld) en weten helemaal niets,totaal niet ervaren.Natuurlijk Odido gebeld en dat is wel andere koek,geweldige medewerkers gehad.en baalde er ook van.weer een voucher gekregen voor mob,en nu komt Guidion a.s zaterdagochtend15-3.ik wil verdorrie internet, ben als de dood dat ze weer niet op komen dagen.een klacht bij ze ingediend,nog geen antwoord. zoiezo niets van ze gehoord.ik wil excuses .
Bij het bestellen kreeg ik het bericht dat ik 18-1-2021 in de loop van de dag kon overstappen. Vanmorgen kreeg ik om 8:00 uur eenzelfde SMS . Bij het opstarten van mijn computer kwam ik er achter dat mijn verbinding met Tele2 al was verbroken. Ik was van plan vanmiddag op mijn dooie gemak het klusje uit te voeren. Gelukkig had ik alles wel voorbereid. Het klusje was in 10 minuten klaar en werkte perfect.Geen groot probleem maar wel slordige informatieMet vriendelijk groeten,Leo de Vreede
Sinds vorige maand Tmobile thuis, bevalt overigens prima. Met het afsluiten van Tmobile thuis vertelde de Tmobile medewerker dat zodra het nieuwe abonnement actief zou worden dat ze mijn vorige abbonement stop zouden zetten. Nu zie ik echter dat ik de afgelopen maand gewoon mijn oude abbonement betaalt heb. Deze is blijkbaar dus nog gewoon actief?Ook zou er bij het Tmobile thuis pakket een wifi versterker zitten. Nu heb ik al een maand T mobile thuis maar de versterker heb ik tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen.T mobile thuis bevalt ons zeer goed maar de service er omheen kan echt beter. Zou er voor de bovenstaande punten een oplossing geregeld kunnen worden? Marnick
Na maanden wachten hebben we dan eindelijk glasvezel en kan ik weg bij Ziggo. Ik ben al mobiele klant bij T-Mobile dus ik dacht dat is handig en zeker met het combinatie voordeel. Maar nu levert T-Mobile maar 100/100? Volgens de klantenservice mag er niet meer geleverd worden van KPN. Ik denk te weten dat het verhaal anders is. Is dit een kwestie van tijd? Ik ga niet (terug) naar 100/100 :( Jammer!
Begin van de maand heb ik op de website een postcode check gedaan. Er was op mijn adres glasvezel mogelijk. Mooi toch? Ik liep langs de winkel en dacht, dat vraag ik dan gelijk aan. Volgens de gegevens in de winkel was het mogelijk vanaf week 12(VORIGE WEEK DUS). Vorige week werd ik gebeld door de klantenservice, met uitleg hoe het proces in zijn werk gaat en of ik nog vragen had. Tot zover niets aan de hand. Nu was ik toch wel nieuwsgierig en zat even te snuffelen op de website van t mobile, maar wat lees ik tot mijn verbazing. (We zijn begonnen met het aanleggen van glasvezel op jouw adres. Het is nog niet mogelijk om glasvezel te bestellen. Als eerste weten wanneer het wel kan? Schrijf je in voor de glasvezel nieuwsbrief!). Wel raar, want ik heb het toch al besteld en bevestigd. Nu zal het uiteindelijk wel goed komen, maar vind het wel raar. Is dit een kwestie van, langs elkaar heen werken, of niet?
Sinds gisteren een abonnement afgesloten bij Odido. Een app aangemaakt met gebruikersnaam wachtwoord. Wil nu via de app een product annuleren en bijbestellen maar steeds moet ik opnieuw inloggen voor internet en tv. Het lukt me niet om dit te doen. Krijg wel mails met de melding Oeps dit is een verouderde site.
Goede dag, Glasvezel is aansluiting in huis is een maand geleden bij mij thuis opgeleverd. Bij navraag bij e-fiber is de verbinding gereed om aangesloten te kunnen worden. Helaas kan ik niet in my t-mobile en de t-mobile app zien wat de status is anders had ik deze vraag niet te hoeven stellen. Inmiddels zijn bij mij in de straat diverse glasvezel verbindingen actief.Kunt u mij vertellen wat de stutus is. Kan ik of moet ik wat doen?
Mijn huidige internet (en tv en vast bellen) abonnement bij een andere provider loopt tot 01-02-2024 en is een jaarabonnement medio oktober heb ik Odido glasvezel aangevraagd ingaande op 01-02-2024 met overstapservice en alles leek toen goed te komen.Inmiddels 2 weken voor verloop huidige is er nog geen glasvezel in de meterkast en blijft het oorverdovend stil met uitzondering van het maandelijkse bericht dat de aansluit planning* een maand is doorgeschoven.*Let wel voor de uitvoering/ afspraak moet ik bijtijds een verlofdag opnemen en dat gaat dus niet even snel 5 minuten van te voren. En er dus 2 afspraken nodig zijn 1) de aannemer die de kabel naar binnen brengt en 2) de monteur die e.e.a. aansluit. Het geheel levert een aantal vragen op:Hoe zorgt Odido ervoor dat ik ook direct na 01-02-2024 internet (en tv en vast bellen) heb? anders toch verminderd bereikbaar Wat is de compensatie voor niet leveren van afgesproken diensten vanaf afgesproken tijdstip?
Hi, I ordered a T-Mobile Thuis package for my new apartment a couple of days ago. The webpage confirmed a successful order and said I will receive an email confirmation within a few minutes. However, up until now I haven't received any confirmation or updates. Was my order well received or did it go missing? Thanks
Afgelopen weekend een groot probleem met bezorging van mijn internet thuis abonnement. was vrijdag 26 januari niet thuis het hele weekend en tot mijn verbazing krijg ik op vrijdag avond een mail dat mijn bestelling geannuleerd is. Nou is mijn vraag hoe kan dit? vandaag gelijk gebeld met KS van jullie maar krijg te horen moet alles opnieuw indienen en dat ik een plattegrond moet vragen van mijn huisbaas. Sorry maar dit is een probleem van T-Mobile. het volgende probleem is dat er al is opgezegd bij Tele 2 mijn huidige provider en dat alles per 05-02-2018 overgaat naar T-Mobile. Beste T-Mobile kom met een oplossing desnoods haal ik mijn pakket op bij een ander adres wil niet zonder internet zitten.
Afgelopen vrijdag, 13-09, is de Guidion monteur langsgeweest om het glasvezel pakket te installeren. Deze zag dat er geen signaal binnenkwam en stelde mij gerust dat dit door Odido geregeld ging worden en ik dan vanzelf signaal zou krijgen. Tot op hede zit ik nogsteeds zonder signaal/internet. Door thuiswerken heb ik wel een goede verbinding nodig, ik kan niet een hotspot blijven gebruiken.Is er een update over wanneer dit nu wordt geregeld?
Eindelijk dan de aansluiting op de glasvezel, heeft lang genoeg geduurd. Maar nu blijkt mijn oude abo bij Ziggo niet opgezegd te zijn, terwijl Odido mij dat beloofde via de overstapservice toen ik het contract afsloot. Helaas kreeg ik toch november en zometeen ook december dubbel ingehouden. Ik besloot ODIDO te bellen en kreeg de verzekering dat alles prima geregeld was, ik moest maar contact met Ziggo opnemen. Dus Ziggo gebeld: "nee mijnheer” ODIDO heeft niets geregeld, u moet tot 25 december doorbetalen” luidde het antwoord.Dus van het kastje naar de muur. Hoe kom ik hier uit?
Ik heb dsl en glasvezel aangevraagd. Volgens ododo moet ik wachten op de aansluiting.Al meer dan twee maanden heb ik die aansluiting. Het kastje staat vrolijk te knipperen. Volgens odido komt er, na de aansluiting, een monteur.Odido loopt twee stappen achter bij de realiteit. Waar die monteur voor nodig is is mij ook niet duidelijk geworden.Communicatie met odido us er niet.
Ik ben verbijsterd en telleurgesteld en ook boos …In mijn Odido account is volgende te lezen : Besteld op 16 oktober 2023 Het gaat over de overgang van TELE2 DSL naar Odido glasvezel , RUIM 2 jaren ondertussenmee bezig. Het meest recente contact met TELE2 nav mailingen en afsluiten van mijnTV heb ik volgende vernomen. Ook internet wordt per einde january 2026 afgesloten. Binne n hun systemen kunnen ze zien dat er aanvragen zijn gestopt !!!, echter dat heb ik in elk geval nooit gedaan … Zoals aangegeven staat het gewoon in de Odido omgeving en heb iktevens een schriftelijke bevestiging van deze (gedwongen) overstap. In mijn Odido omgeving zijn GEEN TV inlog gegevens te vinden … ondanks meerdere keren melding bij zowel TELE2 also ook Odido helpdesk en een van de forum leden op het TWEAKERS netwerk, kan men niet helpen. Mind you ; ik heb vandaag enkel nog maar 4 zenders via het TELE2 kastje , geen inloggegevens maar wel account met status in oplevering, geen andere mogelijkheid tot het me
Vandaag is er bij ons een monteur geweest van Glaspoort om de glasvezelkabel aan te sluiten. Deze beste man gaf aan dat er alleen internet van KPN op dit netwerk mogelijk is. Daarna heb ik glaspoort opgebeld om verduidelijking maar die geven aan dat Odido wel degelijk mogelijk is op het kabelnetwerk van Glaspoort. Nu staat er op de site van KPN al wel dat er glasvezel aangevraagd kan worden maar bij Odido niet. Nu is mijn vraag of het bekend is hoe lang dit duurt voordat ik bij Odido een abonnement kan aanvragen voor glasvezel. Alvast bedankt:-)
Dear Odido Customer Service, We are in the process of transitioning from Ziggo to Odido for our networking. Due to the delay, our house was only installed with Glasvezel today, and we realized that only the Glasvezel was installed and not the installation package, which we have already received. It seems that we should receive an appointment confirmation from Guidion for the installation, but we have not received any communication. We kindly request your assistance in scheduling an appointment with Guidon. Since we have initiated the cancellation process following your emails advising us to cancel our current Ziggo contract, we are concerned about facing a period without network service. Thanks in advance! Best, Side
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.