Skip to main content

Beste, mijn nieuwe t-mobile thuis abonnement is niet zichtbaar in mijn account. Daardoor kan ik mijn klantnummer & pincode niet kan inzien om mijn T-mobile TV te activeren. 

Afgelopen augustus heb ik een abonnement bij jullie opgezegd, maar nu sinds 25 februari ben ik weer terug met mijn internet + tv. In mijn account zie ik nu alleen mijn oude abonnement staan en niet mijn nieuwe. Internet heb ik wel probleemloos kunnen activeren, maar met het activeren van de TV loop ik nu vast. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!

Hi @esmeejune, ik help je hier graag mee. Zou je je account opnieuw kunnen proberen te koppelen? Dit doe je via "Wachtwoord vergeten”, je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te resetten. Krijg je nog steeds je oude abonnement te zien? Geef dan een gil! Ik heb de TV Inloggegevens in een privébericht naar je toegestuurd. Dan kan je hier in ieder geval bij. Hoor graag van je terug.


Reageer