Hallo, ik heb een maand geleden glasvezel aangevraagd en wacht op contact vanuit de installateur Guidion. Het internet zou vandaag ingaan dus ben ik benieuwd of alles goed is gegaan. Ook nog geen pakket ontvangen.
Bedankt!
Hallo, ik heb een maand geleden glasvezel aangevraagd en wacht op contact vanuit de installateur Guidion. Het internet zou vandaag ingaan dus ben ik benieuwd of alles goed is gegaan. Ook nog geen pakket ontvangen.
Bedankt!
Hoi
Was de glasvezel al bij jou binnen aangelegd? Indien deze geheel nieuw is dan zal eerst de aannemer van de netbeheerder bij jou de FTU moeten komen installeren. Guidion volgt daarma met de router aanleg binnenshuis. De data bij nieuwe glasvezel verbindingen zijn wensdata, de afhankelijkheid is vooral wanneer de kabel naar binnen is gelegd.
Ah, oke, bedankt voor je antwoord. Is dit iets dat ik zelf moet regelen of wordt dit voor mij gedaan? Ik zal morgen eens kijken of de FTU aanwezig is in het huis.
Hoi
Wij werken het klokje rond om je aangesloten te krijgen, je zal snel kunnen genieten1
Top, bedankt! Ik kwam er gisteren ook achter dat het pakket geleverd ging worden, dus helemaal prima.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.