Hallo, ik heb eind november internet aangevraagd aangezien we 12 december op onze nieuwe adres kwamen wonen. Er zou glasvezel beschikbaar zijn vanaf de 6e van december ( ik wil gewoon DSL maar dat kon niet omdat er zekerheid was dat ik 12 december al glasvezel zou hebben). Uiteindelijk kon ik pas vorige week een afspraak maken. Vervolgens komt de installateur 2x niet opdagen. Vandaag de derde keer eindelijk wel en blijkt de glasvezel installatie onjuist te zijn, waardoor open Dutch fiber weer terug moet komen voor een nieuw plan. Zitten nu na 3x voor niks thuis blijven en veel bellen nog steeds zonder voortgang. 5 weken (!!) al geen internet is een belachelijke service. Hoop dat er zsm duidelijkheid komt en jullie dit serieus nemen.
Hallo, het is nu 23 dagen geleden dat ik melding heb gemaakt bij de netwerkaansluiter (Open dutch fiber). Ik heb nog steeds geen reactie. Ook zit ik al 8 weken zonder internet aansluiting, welke mij beloofd is dat ik die op 12 december zou krijgen. Ik heb het idee dat dit niet serieus genomen wordt.. Afgelopen maandag is mij door jullie collega telefonisch aangegeven dat jullie terug zouden bellen over de status, wederom is dit niet gebeurd. Jullie schuiven het probleem continue door en nemen 0 verantwoording. Wanneer gaat dit nu opgelost worden??
Hey
Hey
Hi
Update van mijn kant: al 6 dagen niets vernomen van zowel t-mobile als van open dutch fiber!
Hey
Hi, wederom weer een week radiostilte… gaan we nog actie ondernemen vrienden van t-mobile? We hebben onszelf 1-maart als uiterste datum gesteld, dan stappen we over. Ik wil niet dreigend over komen maar je hebt 3 maanden geleden internet aangeboden en ik ben nog geen stap verder.
Hey
Goed om te horen dat jij 3 maanden ook lang vindt duren. Kan ik vandaag reactie krijgen?
3 maanden lang ? ik wacht al 14 maanden op internet lol
ga er maar niet vanuit dat je snel word aangesloten denk maar in jaar ofzo
ik heb elk onzin excuus verhaal die jij kunt bedenken al gehoord
t mobile doet er niets aan en fiber is een waardeloos bedrijf
die zijn aannemers steeds de schuld geeft
3 maanden is nix ik denk dat je nog in de veronderstelling bent dat ze
er echt iets aan willen doen
niemand weet wanneer jij internet zal hebben
daar ben ik wel achter
Hey
Hey
Hi Tommie, jullie klantenservice belde me op met de vraag: mag ik een afspraak inplannen met gideon. Toen heb ik haar uit moeten leggen wat gideon is en dat dat niet het probleem is, maar dat Dutch fiber m'n ftu punt moet verplaatsten... Als we zover zijn gekomen dat ik jullie klantenservice moet uitleggen hoe het werkt zijn jullie diep gezonken.
Hey
Hi Tommie, jullie klantenservice belde me op met de vraag: mag ik een afspraak inplannen met gideon. Toen heb ik haar uit moeten leggen wat gideon is en dat dat niet het probleem is, maar dat Dutch fiber m'n ftu punt moet verplaatsten... Als we zover zijn gekomen dat ik jullie klantenservice moet uitleggen hoe het werkt zijn jullie diep gezonken.
Zoals aangegeven, het is 1 maart geweest en ik heb mijn abonnement stopgezet. Helaas is het jullie niet gelukt om binnen 3 maanden internet te leveren. Succes met de rest van je klanten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.