Skip to main content

Hallo, ik heb eind november internet aangevraagd aangezien we 12 december op onze nieuwe adres kwamen wonen. Er zou glasvezel beschikbaar zijn vanaf de 6e van december ( ik wil gewoon DSL maar dat kon niet omdat er zekerheid was dat ik 12 december al glasvezel zou hebben). Uiteindelijk kon ik pas vorige week een afspraak maken. Vervolgens komt de installateur 2x niet opdagen. Vandaag de derde keer eindelijk wel en blijkt de glasvezel installatie onjuist te zijn, waardoor open Dutch fiber weer terug moet komen voor een nieuw plan. Zitten nu na 3x voor niks thuis blijven en veel bellen nog steeds zonder voortgang. 5 weken (!!) al geen internet is een belachelijke service. Hoop dat er zsm duidelijkheid komt en jullie dit serieus nemen. 

Hallo, het is nu 23 dagen geleden dat ik melding heb gemaakt bij de netwerkaansluiter (Open dutch fiber). Ik heb nog steeds geen reactie. Ook zit ik al 8 weken zonder internet aansluiting, welke mij beloofd is dat ik die op 12 december zou krijgen. Ik heb het idee dat dit niet serieus genomen wordt.. Afgelopen maandag is mij door jullie collega telefonisch aangegeven dat jullie terug zouden bellen over de status, wederom is dit niet gebeurd. Jullie schuiven het probleem continue door en nemen 0 verantwoording. Wanneer gaat dit nu opgelost worden??


Hey @Twang, we zijn er echt mee bezig! Ik vind het ook erg vervelend hoe dit loopt. Ze hebben de navraag gedaan en wachten af. Zojuist heb ik er nog een e-mail achteraan gestuurd. Ik hoop op een snelle reactie met een concrete update. Als ik meer weet, laat ik het meteen weten. 


Hey @Twang, we zijn er echt mee bezig! Ik vind het ook erg vervelend hoe dit loopt. Ze hebben de navraag gedaan en wachten af. Zojuist heb ik er nog een e-mail achteraan gestuurd. Ik hoop op een snelle reactie met een concrete update. Als ik meer weet, laat ik het meteen weten. 

Hi @Tommie , net OPF gebeld. Mijn ticket stond geparkeerd en er werd momenteel niets meegedaan. Ze gaan het nu verder oppakken. Zie ik wederom dat t-mobile 0 energie stopt om die euvel op te lossen. Ik hoef geen excuses, maar zoals ook in mijn privé bericht gevraagd een tijdelijke oplossing aangezien dit nog weken gaat duren vrees ik.


@Twang ik heb je hier over een privébericht gestuurd! 


Update van mijn kant: al 6 dagen niets vernomen van zowel t-mobile als van open dutch fiber!


Hey @Twang, ik houd het voor je in de gaten. Als ik een update heb, laat ik het je direct weten. De laatste update, die ik gedeeld heb in een privébericht, is nog steeds wat er op dit moment speelt. Ik hoop dat ze deze week meer kunnen vertellen hierover!


Hi, wederom weer een week radiostilte… gaan we nog actie ondernemen vrienden van t-mobile? We hebben onszelf 1-maart als uiterste datum gesteld, dan stappen we over. Ik wil niet dreigend over komen maar je hebt 3 maanden geleden internet aangeboden en ik ben nog geen stap verder. 

 


Hey @Twang, ik heb, nogmaals, Fiber aan de mouw getrokken. Ik vind zelf ook dat dit nu erg lang duurt! Ik heb ze verzocht om nu met een concrete update te komen, ze gaan hierover contact met je opnemen.  


Goed om te horen dat jij 3 maanden ook lang vindt duren. Kan ik vandaag reactie krijgen?


3 maanden lang ? ik wacht al 14 maanden op  internet lol 

ga er maar niet vanuit dat je snel word aangesloten denk maar in jaar ofzo

 

ik heb elk onzin  excuus verhaal die jij kunt bedenken al gehoord 

t mobile doet er niets aan en fiber is een waardeloos bedrijf 

die zijn aannemers steeds de schuld geeft 

3 maanden is nix ik denk dat je nog in de veronderstelling bent dat ze 

er echt iets aan willen doen 

niemand weet wanneer jij internet zal hebben 

daar ben ik wel achter 

 

 


Hey @Twang, ik zag dat je al contact hebt gehad met onze online klantenservice hierover. Ik hoop echt dat ze hier vaart in gaan maken.

 

@johanna haarlem Ik had graag een andere ervaring gelezen! Ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee!


Hey @Twang, ik zag dat je al contact hebt gehad met onze online klantenservice hierover. Ik hoop echt dat ze hier vaart in gaan maken.

 

@johanna haarlem Ik had graag een andere ervaring gelezen! Ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi Tommie, jullie klantenservice belde me op met de vraag: mag ik een afspraak inplannen met gideon. Toen heb ik haar uit moeten leggen wat gideon is en dat dat niet het probleem is, maar dat Dutch fiber m'n ftu punt moet verplaatsten... Als we zover zijn gekomen dat ik jullie klantenservice moet uitleggen hoe het werkt zijn jullie diep gezonken. 


Hey @Twang, ik zag dat je al contact hebt gehad met onze online klantenservice hierover. Ik hoop echt dat ze hier vaart in gaan maken.

 

@johanna haarlem Ik had graag een andere ervaring gelezen! Ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi Tommie, jullie klantenservice belde me op met de vraag: mag ik een afspraak inplannen met gideon. Toen heb ik haar uit moeten leggen wat gideon is en dat dat niet het probleem is, maar dat Dutch fiber m'n ftu punt moet verplaatsten... Als we zover zijn gekomen dat ik jullie klantenservice moet uitleggen hoe het werkt zijn jullie diep gezonken. 

 


@johanna haarlem ik zag je privébericht. Ik heb hiervoor Fiber aan de mouw getrokken. Zij gaan contact met je opzoeken met meer informatie over de situatie.  

 

@Twang ik kan dit telefoongesprek niet terugzien in mijn systeem. We moeten inderdaad Fiber afwachten op dit moment. Ik hoop dat ze snel contact opnemen! Meer kan ik er op dit moment niet over kwijt.


Zoals aangegeven, het is 1 maart geweest en ik heb mijn abonnement stopgezet. Helaas is het jullie niet gelukt om binnen 3 maanden internet te leveren. Succes met de rest van je klanten.


Reageer