Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?
Hi
Hoi
Dank voor je reactie. Ik ben ondertussen al gebeld door je collega. Er is wel een akkoord vanuit de VvE, echter was ik volgens VWT '’niet'’ aanwezig op het afgesproken moment... er is namelijk nooit een afspraak met mij ingepland geweest . Je collega zei dat hij VWT op de hoogte zou brengen voor een nieuwe afspraak, dus ik ben benieuwd!
Nogmaals dank voor je inzet en hulp Lisa!
Hi
Na bijna 2 weken, nog steeds niks gehoord. Wat ik me ook afvraag is waarom de telefonische klantenservice van T-Mobile nooit iets weet, en nooit wat kan doen? Maar hier op het forum kan er wel het een en ander gedaan worden (of iig; druk achter gezet worden)..
Zou een moderator mij een update kunnen geven, aangezien je collega's dit telefonisch niet kunnen (of willen). Zou het wellicht mogelijk zijn om aan te kunnen geven of er iemand überhaupt in het complex is aangesloten op het T-Mobile Thuis Glasvezel netwerk? Daar ben ik eigenlijk reuze benieuwd naar.
Alvast dank.
Hoi
Hoi
Hoi
De VvE heeft akkoord gegeven (dit heeft jouw collega op mijn voicemail ingesproken). Verder zou je collega VWT vragen een nieuwe afspraak met mij in te plannen. Want bij de eerste afspraak (die nooit is gemaakt), was ik blijkbaar niet thuis. :)
Door dit alles raak ik wat verward, ik zou blij zijn als er eindelijk eens duidelijkheid komt.
Alvast dank.
Hoi
Ik zie inderdaad dat er een nieuw verzoek bij VWT is ingelegd op 13 januari. Omdat ik hier nog verdere update over kan terugvinden durf ik ook niet te zeggen wat hier de status van is. Daarom zal ik navraag voor je doen bij de glasvezelafdeling en ik verwacht dat we hiermee snel de duidelijkheid hebben waarnaar we zoeken. Ik ga hier voor je achteraan!
Hoi
Ik zie inderdaad dat er een nieuw verzoek bij VWT is ingelegd op 13 januari. Omdat ik hier nog verdere update over kan terugvinden durf ik ook niet te zeggen wat hier de status van is. Daarom zal ik navraag voor je doen bij de glasvezelafdeling en ik verwacht dat we hiermee snel de duidelijkheid hebben waarnaar we zoeken. Ik ga hier voor je achteraan!
Dank
Update: zojuist door een collega van jullie gebeld, met dat het is doorgezet en ik moet afwachten op een telefoontje voor het maken van een afspraak. Mocht ik volgende week vrijdag niks gehoord hebben, moest ik contact opnemen met T-Mobile.
Wordt vervolgd.
Tof dat het zo snel is gegaan
Helaas ben ik door een (onder)aannemer (nog) niet gebeld. Morgen moest ik contact met jullie opnemen indien er nog geen contact met mij was opgenomen. Toen dacht ik, ik doe dat maar vandaag.
Is er iemand die mij een update kan geven. Wat ik zelf jammer vind, is dat VWT mij niet kan vertellen welke (onder)aannemer contact met mij op zal gaan nemen.
Ik hoop nog steeds op een wonder dat ik vanmiddag of morgen nog gebeld word.
Ik heb een gemiste oproep vanuit jullie klantenservice nummer, deze helaas gemist door een vergadering. Uiteraard teruggebeld, maar jullie collega kon mij niet vertellen wie dit was en zei dat dit waarschijnlijk de netwerkbeheerder was?
Maar goed, zou er nogmaals telefonisch contact met mij opgenomen kunnen worden? Alvast dank.
Hoi
Hoi
3 weken verder, nog steeds niet benaderd door de Fiber-afdeling. Jammer dat er geen correct antwoord wordt gecommuniceerd betreft de VvE. Het was eerst niet, toen wel en nu weer niet.
Zou je door kunnen geven aan de Fiber-afdeling of zij alsnog mij willen benaderen voor een oplossing?
Alvast dank.
Dit heb ik meteen gedaan
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.