Ik ben sinds gisteren een adsl verbinding van T-mobile. Vorige provider Tele2 is gisteren gestopt met de mededeling dat KPN geen adsl meer levert. Dus stekkers van tele2 eruit en t-mobile erin. Helaas geen internet. Vandaag is monteur geweest en kon niets vinden. Denkt dat het probleem buiten ligt. Contact met t-mobile en het kan 5 dagen duren voordat hier iemand naar gaat kijken. Als ik een abonnement aanga dan hoort dit toch allemaal geregeld te zijn? Dit betekent dat ik nog 5 dagen moet wachten op internet. Hoe gaan qe dit oplossen aangezien we thuis moeten moeten werken?
Hi
Geen mobiel van genoemde providers. Maar t-mobile kan toch op zijn minst voor klanten die problemen ondervinden en geen mobiel van de genoemde providers heeft een prepaid simkaart opsturen en op deze manier voorzien van een voucher? Vind dit echt niet kunnen. Hier moet ook gewoon gewerkt worden en dus internet nodig. Niet goed geregeld en ik zit met het probleem.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.