Skip to main content

Op 25 januari heb ik mijn adreswijziging naar T-Mobile doorgegeven. Ik wacht nu al bijna 1 maand op de aansluiting van het internet op mijn nieuwe woning. Er werd mij verteld dat ik een afspraak had op 28 februari, maar ik belde Guidion en kreeg te horen dat mijn afspraak door T-Mobile is geannuleerd. Ik begrijp niet hoe dit kan gebeuren, ik wacht al bijna 1 maand op de installatie van mijn internet. Hoewel ik T-Mobile vele keren heb gebeld, is er geen oplossing aangeboden. Ik werk thuis en heb nog steeds geen internet en het is ongelooflijk frustrerend en een totale teleurstelling. Ik wil hier dringend een oplossing voor. 

Hi @Luca_Salih welkom op onze Community. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice, zij hebben, als het goed is, je alle benodigde informatie gegeven. Ook zie ik dat je besloten hebt om naar een andere provider te gaan, jammer! Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider. 


Reageer