Ik heb sinds 2008 een heerlijk werkende 100/100 glasvezel verbinding, maar volgens de T-Mobile postcode check is er geen glasvezel mogelijk op mijn adres... ?
Terwijl de Reggefiber postcode check (op https://eindelijkglasvezel.nl/waar-glasvezel/) correct aangeeft dat ik wel al een glasvezel aansluiting heb.
Ik ben namelijk geïnteresseerd, jullie aanbod en prijzen zien er interessant uit, maar ik wil echt geen dsl aansluiting, maar een glasvezel aansluiting, zoals ik al jaren gebruik.
Is de T-Mobile postcode check abuis? Ik zie op het forum her en der terugkomen dat 'de T-Mobile postcode check leidend is', maar ik er niet 100% van overtuigd dat deze check de juiste informatie geeft in mijn geval.
T-Mobile gebruikt evenals KPN en de andere DSL aanbieders Fourstack. Volgens mij staat glasvezel er alleen binnen als het ook van KPN is. Misschien zou je nog even moeten wachten tot de aansluiting wel is omgezet.
Wat zegt fourstack? https://thd-fpi-info.fourstack.nl
Groetjes uit Maastricht,
Dit is het resultaat bij fourstack:
-----------------------
Actuele Beschikbaarheid
-----------------------
Wat Koper
Beschikbaar Ja
Distributiepunt(en) MDF
iTV 1 HD
Technologie Internet Snelheid
Koper/DSL 12 Mbit/s
Bonded Koper/DSL -
Wat FttH
Beschikbaar Nee
Distributiepunt(en) -
iTV -
Technologie Internet Snelheid
Fiber -
-----------------
Geplande upgrades
-----------------
Wat Koper
Planning 18-05-2018
Distributiepunt(en) SDF
iTV 2 HD
Technologie Internet Snelheid
Koper/DSL 100 Mbit/s
Bonded Koper/DSL -
Wat FttH
Planning -
Distributiepunt(en) -
iTV -
Technologie Internet Snelheid
Fiber -
de site geeft ook aan wat voor soort verbindingen er werkelijk actief zijn, er zijn nog meerdere sites zoals providercheck.nl of internetten.nl maar pricewise is een van de beste vaak beter dan van de providers zelf!
Bedankt voor je bericht. Ik heb het direct ingevoerd in onze systemen. Er is inderdaad op dit moment geen aanvraag mogelijk op jouw adres. Als ik het echter via Reggefiber aanvraag lukt het wel! Je geeft aan dat er al een werkende FTU in jouw huis aanwezig is. Het lijkt mij dan ook niet meer dan een formaliteit. Eentje waar nog wel een kort formulier ingevuld moet worden. Ik wil je vragen dit haalbaarheidsonderzoek van Reggefiber in te vullen en de uitslag aan mij toe wil sturen via Facebook of Twitter. Dan gaan we die formaliteit snel aanpakken! 😉 Als provider kan ik dat onderzoek niet in gang zetten, dat dient vanuit de klant gedaan te worden. Ik hoor dus graag van je, want we willen je graag verwelkomen! Win-win!
Beste T-Mobile,
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben, alleen zit ik momenteel bij Tele2. Klantenservice helpt me niet verder. Ik heb wel glasvezel, maar t-mobile krijgt achter de schermen een NLH melding. Andere providers krijgen deze melding op mijn adres niet
*Mod edit: vermeld graag géén privé adres in een openbaar topic. Dit wegens de veiligheid van je persoonlijke gegevens.*
Hoi
- Hoeveel adressen / toevoegingen zitten er op jouw huisnummer?
- Hoe lang is jouw woning al aangesloten op glasvezel?
- Is er ook al een glasvezelkast in jouw woning aangesloten of heb je alleen nog een glasvezellijn tot aan je erfgrens?
Ik denk graag met je mee, hoe dan ook kunnen wij je absoluut aansluiten!
Dankjewel voor je snelle reactie!
- Alles is door KPN Netwerk geregeld van in de kast tot in de straat. Bij andere providers kan ik het daarom ook wel selecteren, alleen bij T-mobile niet. Straat was afgelopen maandag gedaan. De hele wijk gaat het koper eruit.
- Mijn buurvrouw heeft nummer 17, en ik ben 17A. Maar het zijn echt twee aparte woningen. That's it qua huisnummers en toevoegingen.
Heb je hier genoeg aan Cal?
Hi
Wél zal het sein ruim vóór de uitschakeling van het oude kopernetwerk doorgegeven worden waardoor je nog meer dan genoeg tijd hebt om naar ons glasvezelnetwerk over te stappen. Ook zal Tele2 je tegen die tijd proactief benaderen om naar glasvezel over te stappen.
Qua adresvoering moet dat verder geen probleem zijn, alleen is de database dus nog niet up-to-date.
Al in al zou ik je geen zorgen maken, de database zal ruim voor de uitschakeling een verse update krijgen en dan zal Tele2 je ook met een mooi aanbod benaderen. Dat gaan zij absoluut voor je regelen!
Het gekke is dus dat ik wel al naar glasvezel van andere providers over kan stappen. Die wachten dus niet op een sein oid. Het liefst stap ik ook nu al over en niet pas als koper is uitgeschakeld. Hoe kan het nou dat het alleen bij T-mobile niet kan?
Het gekke is dus dat ik wel al naar glasvezel van andere providers over kan stappen. Die wachten dus niet op een sein oid. Het liefst stap ik ook nu al over en niet pas als koper is uitgeschakeld. Hoe kan het nou dat het alleen bij T-mobile niet kan?
“de andere providers” zijn waarschijnlijk KPN zelf en hun eigen merken? Dan maken ze die databse update dus eerst voor zichzelf mogelijk en dan pas voor de andere “huurders” op hun netwerk. Heb gewoon even geduld, dit komt echt goed en kun je seamless van Tele2 DSL naar T-Mobile glasvezel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.