Beantwoord
Postcodecheck: 'glasvezel niet mogelijk' terwijl ik al 10 jaar glasvezel gebruik
Ik ben als Eindhovenaar momenteel nog klant bij ON (OnsBrabantNet), maar deze is overgenomen door KPN en binnenkort wordt mijn aansluiting blijkbaar omgezet naar KPN met hun crappy ExperiaBox. Daar heb ik geen zin in (en in Ziggo al helemaal niet), dus ik ben een beetje aan het rondneuzen naar een andere internet provider.
Ik heb sinds 2008 een heerlijk werkende 100/100 glasvezel verbinding, maar volgens de T-Mobile postcode check is er geen glasvezel mogelijk op mijn adres... ?
Terwijl de Reggefiber postcode check (op https://eindelijkglasvezel.nl/waar-glasvezel/) correct aangeeft dat ik wel al een glasvezel aansluiting heb.
Ik ben namelijk geïnteresseerd, jullie aanbod en prijzen zien er interessant uit, maar ik wil echt geen dsl aansluiting, maar een glasvezel aansluiting, zoals ik al jaren gebruik.
Is de T-Mobile postcode check abuis? Ik zie op het forum her en der terugkomen dat 'de T-Mobile postcode check leidend is', maar ik er niet 100% van overtuigd dat deze check de juiste informatie geeft in mijn geval.
Ik heb sinds 2008 een heerlijk werkende 100/100 glasvezel verbinding, maar volgens de T-Mobile postcode check is er geen glasvezel mogelijk op mijn adres... ?
Terwijl de Reggefiber postcode check (op https://eindelijkglasvezel.nl/waar-glasvezel/) correct aangeeft dat ik wel al een glasvezel aansluiting heb.
Ik ben namelijk geïnteresseerd, jullie aanbod en prijzen zien er interessant uit, maar ik wil echt geen dsl aansluiting, maar een glasvezel aansluiting, zoals ik al jaren gebruik.
Is de T-Mobile postcode check abuis? Ik zie op het forum her en der terugkomen dat 'de T-Mobile postcode check leidend is', maar ik er niet 100% van overtuigd dat deze check de juiste informatie geeft in mijn geval.
Beste antwoord door Brian
Hi Fibertron4000,
Bedankt voor je bericht. Ik heb het direct ingevoerd in onze systemen. Er is inderdaad op dit moment geen aanvraag mogelijk op jouw adres. Als ik het echter via Reggefiber aanvraag lukt het wel! Je geeft aan dat er al een werkende FTU in jouw huis aanwezig is. Het lijkt mij dan ook niet meer dan een formaliteit. Eentje waar nog wel een kort formulier ingevuld moet worden. Ik wil je vragen dit haalbaarheidsonderzoek van Reggefiber in te vullen en de uitslag aan mij toe wil sturen via Facebook of Twitter. Dan gaan we die formaliteit snel aanpakken! 😉 Als provider kan ik dat onderzoek niet in gang zetten, dat dient vanuit de klant gedaan te worden. Ik hoor dus graag van je, want we willen je graag verwelkomen! Win-win!
Bekijk origineelBedankt voor je bericht. Ik heb het direct ingevoerd in onze systemen. Er is inderdaad op dit moment geen aanvraag mogelijk op jouw adres. Als ik het echter via Reggefiber aanvraag lukt het wel! Je geeft aan dat er al een werkende FTU in jouw huis aanwezig is. Het lijkt mij dan ook niet meer dan een formaliteit. Eentje waar nog wel een kort formulier ingevuld moet worden. Ik wil je vragen dit haalbaarheidsonderzoek van Reggefiber in te vullen en de uitslag aan mij toe wil sturen via Facebook of Twitter. Dan gaan we die formaliteit snel aanpakken! 😉 Als provider kan ik dat onderzoek niet in gang zetten, dat dient vanuit de klant gedaan te worden. Ik hoor dus graag van je, want we willen je graag verwelkomen! Win-win!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.