Skip to main content

Ik ben sinds gisteren een adsl verbinding van T-mobile. Vorige provider Tele2 is gisteren gestopt met de mededeling dat KPN geen adsl meer levert. Dus stekkers van tele2 eruit en t-mobile erin. Helaas geen internet. Vandaag is monteur geweest en kon niets vinden. Denkt dat het probleem buiten ligt. Contact met t-mobile en het kan 5 dagen duren voordat hier iemand naar gaat kijken. Als ik een abonnement aanga dan hoort dit toch allemaal geregeld te zijn? Dit betekent dat ik nog 5 dagen moet wachten op internet. Hoe gaan qe dit oplossen aangezien we thuis moeten moeten werken?

Hi @GulayCar, welkom op onze Community. Ik zie dat er al een monteur is langsgeweest en dat KPNNetwerkNL nog een monteur moet sturen, dit euvel ligt inderdaad buiten je huis. Wij verwachten ook dat alles vlekkeloos verloopt. In sommige gevallen lukt dit jammer genoeg niet altijd. We kunnen een 4g unlimited voucher toesturen, zodat je een netwerk kan creeën door middel van je hotspot. Let op: de voucher kan alleen worden geactiveerd met een T-Mobile, Tele2 of Ben simkaart (prepaid of abonnement; beide kan). 

Geen mobiel van genoemde providers. Maar t-mobile kan toch op zijn minst voor klanten die problemen ondervinden en geen mobiel van de genoemde providers heeft een prepaid simkaart opsturen en op deze manier voorzien van een voucher? Vind dit echt niet kunnen. Hier moet ook gewoon gewerkt worden en dus internet nodig. Niet goed geregeld en ik zit met het probleem. 

Hi @GulayCar, ik heb naar jouw situatie gekeken. In dit geval wil ik je graag aanbieden dat jij zelf een prepaid simkaart koop in een T-Shop of de supermarkt. Als je mij het bonnetje stuurt via een privébericht, vergoed ik de kosten voor je op de eerst volgende rekening. Vervolgens stuur ik je ook een vouchercode zodat je vooruit kunt. Ik ga er wel vanuit dat KPN snel contact met je opneemt!

@Cheyenne dank je dat stel ik zeer op prijs. Privé kan ik geen foto meesturen. Daarom via hier de bon. Ik heb je prive de telefoonnummer gestuurd. Kan je voor mij aub vouchercode sturen

Reageer