Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?
Hallo
Heb je al een abonnement afgesloten bij T-Mobile en ligt de glasvezelkabel nog bij de stoep of is deze al tot aan de gevel aangelegd?
Je zou ook eens kunnen bellen met de aannemer, misschien hebben ze wat meer informatie.
Hoi!
Hoi! Het is in middels al een tijdje geleden dat de kabels onder de grond zijn gezet, maar ik heb nog steeds geen brief/communicatie van T-Mobile gekregen waar duidelijk een datum staat dat wij kunnen profiteren van glasvezel. Weet iemand anders hier meer van?
Wat is je postcode? Ik word ook niet wijzer van de klantenservice, niemand lijkt iets te weten.
Kabel lag tot aan de gevel (appartementencomplex) hier en is nu weg. Maar niks of niemand gehoord over een aansluiting.
Ik heb het precies hetzelfde nu, mijn postcode is 3076.
Ik heb het precies hetzelfde nu, mijn postcode is 3076.
Zoals je zelf al had vermeld, ik heb me ook geprobeerd aan te melden (vanmorgen nog contact gehad met de klantenservice) maar kon me nog niet aanmelden voor glasvezel, want de site gaf aan dat het nog niet leverbaar is bij mij (joh).
De moed zakt me in de schoenen..
Mijn moed zakt ook zeker in de schoenen. Nauwelijks informatie doorgekregen, geen emails en brieven van die nieuwsbrief. Er is (denk ik) geen andere mogelijkheid voor informatie dan gewoon wachten dat T-Mobile bij je deur klopt.
Hallo
De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.
Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel!
Het laatste mailtje heb in ontvangen op 4 feb. met daarin de aanleg is voltooid en ik een abonnement kan afsluiten.
Dit is me voor alsnog nooit gelukt. Meerdere malen telefonisch contact gehad, ook via de chat. Niemand die mij duidelijkheid kan geven over hoe en wat, of dat ik een abonnement (pre-order) kan laten afsluiten.
Dankjewel! Maar het duurt wel iets te lang, maar het is het hopelijk waard!
Hallo
De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.
Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel!
Dank voor je bericht, ik doe de check al sinds februari. Het gaat mij ook vooral om de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant(en). Vooral omdat niemand mij kan vertellen wat o.a. de status is van het hele proces op dit moment.
Ik hoop dat ik me snel kan voegen bij het team Magenta.
op mijn postcode ook KPN glasvezel wordt aangelegd. Misschien heb ik daar meer aan.
Hopelijk kunnen we snel een reactie verwachten vanuit T-Mobile. Zie toch vaak dat hier op het forum wel antwoorden komen.
Laten we daar maar op hopen.
voor T-Mobile mijn postcode is trouwens 3078.
Hallo
De glasvezel check is in deze leidend. Zodra het netwerk werkend is opgeleverd, dan zal de tool dit aangeven en kunnen jullie je bestelling plaatsen. Omdat jullie aangeven dat je je nog niet kan aanmelden ga ik er voor nu even vanuit dat er nog (installatie) werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.
Ik zou jullie als advies meegeven om geregeld even de ‘check’ uit te voeren.
Hopelijk kunnen we jullie vervolgens zo snel mogelijk welkom heten bij team Magenta. Tot snel!
Dank voor je bericht, ik doe de check al sinds februari. Het gaat mij ook vooral om de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant(en). Vooral omdat niemand mij kan vertellen wat o.a. de status is van het hele proces op dit moment.
Ik hoop dat ik me snel kan voegen bij het team Magenta.
Ik moet toegeven dat het bij ons ook even duurde voordat T-Mobile beschikbaar kwam, maar toen dat eenmaal zo ver was toen kwam een en ander in een stroomversnelling. Hier hebben ook maanden sprietjes uit de grond gestoken en pas na zo’n 3 maanden werd het sprietje bij onze woning naar binnengebracht.
Hier lag de glasvezelkabel al ik meen eind november/begin december tegen de gevel aan.
Ik had gehoopt op betere communicatie vanuit T-Mobile.
Maar we wachten (nog steeds) geduldig af, kan niet wachten tot het eindelijk gerealiseerd is. Neemt natuurlijk niet weg dat ik ongeduldig word.
Hi
Mochten jullie dit berichtje later pas lezen, dan mogen jullie deze gegevens doorzetten naar mijn collega
Bij een flat en een appartementencomplex is het vaak zo dat er toestemming nodig is van omwonenden om jouw woning aan te sluiten op glasvezel of zoals
Hi
Hi
Jij bedankt voor de moeite Lisa!
We kunnen niks anders doen dan wachten. Ik wens je een hele fijne vakantie toe en geniet ervan!
Hier ook in Ijselmonde(3077) en wij hebben inmiddels al het installatie pakket binnen, moeten alleen wachten tot wijkkast in orde is(fout gegaan met de vorige wijkkast) en we hebben inmiddels al contact gehad met de onderaannemer van VWT, en die komen 15 Augustus tussen 1 en 5 de kabel naar binnen brengen
Hoi,
contract is bij mij al enige tijd geleden (eind juni) afgesloten, maar helaas nog niet actief.
de kabel ligt bij mij (postcode 3076) inmiddels wel tot aan de gevel, maar contact met Volker Wessels gaat heel erg moeizaam. Toen ik er laatst eindelijk door kwam telefonisch werd mij verteld dat mijn aansluiting door de gevel nog niet gemaakt wordt, omdat er eerst iets aan de wijkkast gedaan moest worden (dat klopt dan wel met het verhaal van
Groeten,
Willem
Hoi
De volgende dag(16 augustus) opnieuw gebeld en heeft EH infra(onderaannemer van VWT) direct 3 monteurs op pad gestuurd voor het binnenbrengen van de glasvezel kabel naar de meterkast, er ging echter wel wat verkeerd bij het afmelden van de werkzaamheden, maar dit is netjes verholpen door de glasvezel afdeling en
Ik geef wel toe dat ikzelf heb moeten bellen, maar dat was op advies van
Ik weet niet op welke POP je aangesloten zit
Hoi
thnx voor de snelle reactie! De naam EH Infra hoor ik voor het eerst, hopelijk kan
Welke POP ik op zit weet ik ook niet, maar mijn belletje met VWT was van de week en toen kreeg ik dus november 2022 te horen als 'theoretische' einddatum voor het werk aan de wijkkast..
Groeten,
Willem
Ik wil de suggestie geven zelf contact op te nemen met EH infra te weesp (TEL +31294769038) ik weet niet hoe het bij
Het afmelden kan snel gaan in dit geval konden wij de volgende dag een afspraak in plannen met guidion.
EH infra heeft bij ons de aansluiting gemaakt en is onderaannemer van VWT, echter weet ik niet hoe dit bij jou geregeld is, hoe is je huis opbouw? Of woon je in een flat?,
Ik heb zelf contact gehad met VWT, maar die stuurden me door naar EH-infra en gaven me het nummer van EH-infra, en die hebben de kabel naar de meterkast gebracht en gemeten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.