Skip to main content
  • 1,427 Topics
  • 8,434 Reacties
1428 Topics
Slecht bereik thuis bereik
Ik woon hier nu 6 jaar, ben al heel wat jaren klant bij jullie altijd tevreden en bereik prima. Maar nu het volgende bij mij in de buurt stond een 12 hoog flat met een mast, die is gesloopt en mast weggehaald, en sindsdien begon het, maar viel nog mee maar laatste tijd wordt het alleen maar slechter. Ik heb binnen nauwelijks bereik of ik sta ergens en kan ik bellen maar dan ineens verstaan ze me niet meer. Zakelijke/privé zaken kan ik dus niet binnen voeren moet ik op mijn balkon gaan staan, dat is niet de bedoeling. Bij mij om de hoek zijn eengezinswoningen en 1 ervan zend uit, heeft van alles op zijn dak staan, nu had ik het idee dat dat dus stoort. Laatst reed ik terug in de auto en ben een zakelijk gesprek aan het voeren, alles prima in orde, ik kom bij mij het vlak op rijden, en toen ik ter hoogte van die woning in de straat reed hoorde ze me niet meer, en 3 mtr verder bij de parkeerplaats van mijn flat weer bereik, toen wist ik het zeker, hij stoort bij mij. Ik ben erachter dat hij hier wel een vergunning voor heeft, want ik was in staat om zelf het dak op te gaan en die hele zooi eraf te krijgen. Maar goed ik zit met een probleem en ben gaan rond vragen toen ik bij een buurvrouw beneden woning was flat ernaast had ik helemaal geen service bij mij thuis kom ik nog wel gesprek opstarten, zij zelf heeft KPN en volop bereik. Andere buren die ook T-Mobile hebben of vodafone ervaren dezelfde problemen. Ik wil weten kan en hoe gaat dit opgelost worden, weten jullie of die mast nog terug geplaatst gaat worden in de buurt? Of zijn er andere mogelijkheden. Ik vind het vervelend dat ik behoorlijk maandbedrag betaal en nauwelijks goed gesprek kan voeren, en ik wil niet overstappen. Maar dat dit probleem opgelost moet worden, zeker nu er meer thuis gewerkt moet gaan worden. Op de dekkingskaart geeft hij aan uitstekend bereik maar aan de screenshots van mijn meldingen te zien zie je dat dat niet het geval is.
EufySecurity livestream vertraagd
Beste, wij hebben sinds 18 september 3 camera’s en een homebase van EufySecurity. Via de WiFi kan ik een perfecte livestream kijken via mijn iPhone, maar op mobiele data geeft hij een foutmelding met de homebase. Volgens EufySecurity zou dit liggen aan bepaalde instellingen van je router of mobiele telefoon. EufySecurity is Engels, heeft hierbij ook een e-mail gestuurd, maar ik kom niet uit de volgende stappen. Hoe verander je de volgende instellingen op zowel je router als je iPhone? zie bericht hieronder: We are sorry that you are not able to stream the camera when using mobile data. As this is an unusual case, sorry to have to ask this, but please confirm the following information: 1. Please let us know if your router has some Access control and firewall settings? If yes, please turn it off. (With regards to the requirements of the network for our home base, we use TCP port 80 and 443 and UDP 0~65535 port) 2. Please go to the SIM card/network settings on your mobile phone and see if you have set the IPV6? You can check it in the phone settings>SIM card information>Access Port name(APN)> APN Protocol. Please be noted that currently, our system only supports IPV4. If possible, please try to turn off the IPV6 to see if anything different. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn telefoon kan ik geen IPV6 of IPV 4 vinden. En via t-mobile ingelogd op mijn modem , maar geen instellingen te vinden over bovengenoemde punt.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen