Goedemorgen @Jakomiena Westdijk Welkom!
Zet je klantnummer in je forumaccount! (Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé)
De moderator zien dan gelijk om welk adres dit gaat!
Hopelijk is je probleem snel op te lossen. Heb je ondertussen nog een voucher nodig dan kan je mij een privébericht sturen!
Groetjes
Hoi,
Dank die staat erin. Of begrijp ik het verkeerd?
Hi @Jakomiena Westdijk, ik wil dit graag verder voor je oppakken en hiermee aan de slag gaan voor je! Ik heb direct alles nagekeken en ik zie inderdaad dat we dit nu voor je doorgezet hebben naar de netwerkbeheerder, zodat deze hiermee verder kan gaan voor je. Zodra dit helemaal opgelost is en je weer online bent, zullen we een vergoeding voor je aanmaken voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dit doen we altijd achteraf. Omdat dit een kortlopend probleem is kunnen we het abonnement niet kosteloos voor je ontbinden. We zijn namelijk nog hard aan het werk om dit voor je op te lossen. In de tussentijd kan je gebruikmaken van de vouchers voor onbeperkt internet zodat je op deze manier nog online kan blijven.
Wel wil ik graag voor je onderzoeken wat er precies mis gaat met de e-mails. Welke e-mails van ons ontvang je niet? Heb je bijvoorbeeld de e-mail met de internetvoucher niet ontvangen of gaat het om andere e-mails die niet binnenkomen? En heb je wel de bevestiging e-mail van het abonnement ontvangen? Ook wil ik vragen of @Marciano van Odido of @Pharwin van Odido met je mee willen kijken naar de reden dat je geen 0900 nummers meer kan bellen, aangezien zij van de mobiele afdeling zijn. Zo kunnen we dit tot op de bodem voor je uitzoeken!
@Nora van Odido Hi Nora,
Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik sinds maandag weer internet en zou graag een vergoeding ontvangen.
Ik ontvang alleen afspraak bevestigingen op de hotmail en alle andere mails niet. Op gmail gaat het goed.
@Marciano van Odido of @Pharwin van Odido ik kan nog steeds geen 0900 nr bellen.
Hoor graag van jullie. Alvast dank. Hartelijke groet Jakomiena
Hi @Jakomiena Westdijk, wat super om te zien dat je inmiddels weer online bent! Ik heb hier direct een vergoeding voor in orde gemaakt. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Deze vergoeding wordt met jouw volgende factuur verrekend!
Het lijkt erop dat ik jouw bericht niet helemaal goed heb doorgezet naar mijn collega's, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit nu alsnog voor je in orde gemaakt en zij zullen zo snel mogelijk jouw vraag oppakken!
@Nora van Odido dank je. Tot op heden geen reactie?
Goedemiddag Jakomiena, sorry voor de late reactie! @Nora van Odido ik kreeg 'm wel binnen in mijn mail, maar niet in de bak - dus ik heb hem over het hoofd gezien.
Ik heb direct meegekeken en ik zie dat er momenteel een betalingsregeling loopt, maar goed nieuws - deze is bijna afgerond. Als je via Facturen | Odido het laatste openstaande bedrag via iDeal betaald, dan worden alle blokkades opgeheven en dan kan je weer naar 0900-nummers bellen. Laat je het ons weten of het is gelukt?