Wie heeft dit al eerder meegemaakt.
Na het activeren en koppelen van de multisim op de applewatch ultra 2 doet deze het even en heeft de ultra2 netwerk verbinding. Na verloop van tijd verdwijnt de verbinding spontaan en is ook de multisim niet meer terug te vinden bij instellingen - algemeen- info- ciccid, waar het nummer van de multsim zou moeten staan.
Na het abonnement los gekoppeld te hebben en weer opnieuw de multisim uit de Odido app toegevoegd te hebben ,door opnieuw de net netwerk configuratie te doen, functioneert deze weer een tijdje en verdwijnt weer spontaan. Dus verwijderen van de multisim en opnieuw activeren lukt prima maar op onverklaarbare wijze verwdwijnt de multisim weer uit de watch.
Bij Apple is een diagnose gedaan op de ultra en geeft geen afwijkingen te zien…
Bij Odido is een mulitsim verwijderd en een nieuwe daarvoor in de plaats gezet.
Ultra los gekoppeld van de iphone, alles is up to date, weer opnieuw ingesteld en gekoppeld. Zowel als met back-up als nieuwe geconfigureerd.
De oorzaak is nog niet bekend en het probleem blijft voor als nog.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineel