Skip to main content

Wie heeft dit al eerder meegemaakt.

 

Na het activeren en koppelen van de multisim op de applewatch ultra 2 doet deze het even en heeft de ultra2 netwerk verbinding. Na verloop van tijd verdwijnt de verbinding spontaan en is ook de multisim niet meer terug te vinden  bij instellingen - algemeen- info- ciccid, waar het nummer van de multsim zou moeten staan.

Na het abonnement los gekoppeld te hebben en weer opnieuw de multisim uit de Odido app toegevoegd te hebben ,door opnieuw de net netwerk configuratie te doen,  functioneert deze weer een tijdje en verdwijnt weer spontaan. Dus verwijderen van de multisim en opnieuw activeren lukt prima maar op onverklaarbare wijze verwdwijnt de multisim weer uit de watch.

Bij Apple is een diagnose gedaan op de ultra en geeft geen afwijkingen te zien…

Bij Odido is een mulitsim verwijderd en een nieuwe daarvoor in de plaats gezet.

Ultra los gekoppeld van de iphone, alles is up to date, weer opnieuw ingesteld en gekoppeld. Zowel als met back-up als nieuwe geconfigureerd.

De oorzaak is nog niet bekend en het probleem blijft voor als nog.

Hallo @CK., welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je hier een oorzaak en oplossing voor wilt hebben, ik wil graag met je meezoeken! Heel goed dat je het bij Apple al hebt gecheckt en je ook een nieuwe Multisim hebt geprobeerd, dan kunnen we dat in ieder geval al uitsluiten. Aangezien het eerst werkt en daarna de verbinding geheel wegvalt, kan het te maken hebben met een dekkingsprobleem. Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. 

Zou je voor mij de netwerkinstellingen van je toestel kunnen resetten?  Bij een iPhone, doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Werkt alleen de Multisim niet? Je Watch bij door middel van onze Multisim verbonden met ons mobiele netwerk. Heb je dit alleen bij je Watch of werkt het daarna ook op je toestel niet? Kun je aangeven van welk type Watch je gebruikmaakt? Gaat het om de Apple Watch Ultra A2684? Heb je dit probleen op één bepaalde locatie, op verschillende locaties of altijd? Ik kan dit eventueel voor je doorzetten naar onze netwerkspecialisten om het uit te laten zoeken. Om ze alvast een goed beeld te geven van de situatie, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je anwoord kunnen geven op de onderstaande vragen: 

 

- Sinds wanneer speelt het probleem (ongeveer) 

- Geef minimaal één voorbeeld (datum + tijd) wanneer het probleem zich voordeed

- Op welk adres doet de klacht zich voor?

- Op welk telefoonnummer ben je bereikbaar?

- Merk en type telefoon

- Merk en type Watch

Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4936, kan dat kloppen? Daarbij zie ik een Multisim vermeld staan.  Kun je checken in de instellingen van je toestel/Watch van welke Multisim je nu gebruikmaakt? Het gaat om een ICCID-nummer. Het zou moeten gaan om het simkaartnummer dat eindigt op ***1743. Zou je dat dubbel voor me kunnen checken? Dan weet ik zeker dat je gebruikmaakt van de juiste Multisim! 

Als ik bovenstaande informatie van je heb ontvangen (graag zo duidelijk mogelijk formuleren met zo veel mogelijk informatie), kan ik het voor je doorzetten! 


Hallo @CK., welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je hier een oorzaak en oplossing voor wilt hebben, ik wil graag met je meezoeken! Heel goed dat je het bij Apple al hebt gecheckt en je ook een nieuwe Multisim hebt geprobeerd, dan kunnen we dat in ieder geval al uitsluiten. Aangezien het eerst werkt en daarna de verbinding geheel wegvalt, kan het te maken hebben met een dekkingsprobleem. Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. 

Zou je voor mij de netwerkinstellingen van je toestel kunnen resetten?  Bij een iPhone, doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Werkt alleen de Multisim niet? Je Watch bij door middel van onze Multisim verbonden met ons mobiele netwerk. Heb je dit alleen bij je Watch of werkt het daarna ook op je toestel niet? Kun je aangeven van welk type Watch je gebruikmaakt? Gaat het om de Apple Watch Ultra A2684? Heb je dit probleen op één bepaalde locatie, op verschillende locaties of altijd? Ik kan dit eventueel voor je doorzetten naar onze netwerkspecialisten om het uit te laten zoeken. Om ze alvast een goed beeld te geven van de situatie, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je anwoord kunnen geven op de onderstaande vragen: 

 

- Sinds wanneer speelt het probleem (ongeveer) 

- Geef minimaal één voorbeeld (datum + tijd) wanneer het probleem zich voordeed

- Op welk adres doet de klacht zich voor?

- Op welk telefoonnummer ben je bereikbaar?

- Merk en type telefoon

- Merk en type Watch

Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4936, kan dat kloppen? Daarbij zie ik een Multisim vermeld staan.  Kun je checken in de instellingen van je toestel/Watch van welke Multisim je nu gebruikmaakt? Het gaat om een ICCID-nummer. Het zou moeten gaan om het simkaartnummer dat eindigt op ***1743. Zou je dat dubbel voor me kunnen checken? Dan weet ik zeker dat je gebruikmaakt van de juiste Multisim! 

Als ik bovenstaande informatie van je heb ontvangen (graag zo duidelijk mogelijk formuleren met zo veel mogelijk informatie), kan ik het voor je doorzetten! 

Hallo Pharwin,

 

Ik had reeds contact met Pepijn,

Hij heeft kennelijk al melding gemaakt bij de technische mensen. Daar word ik door terug gebeld binnen een bepaalde tijd.

Dit speelt vanaf t begin dat ik de ultra 2 heb.,

Vanmorgen de multisim verwijderd en toen deed het na opnieuw activeren weer een uur, nu kan ik bij ICCID geen nummer meer vinden en staat er geen simkaart. Maar uit mijn hoofd weet ik dat het idd gaat om  ***1743.

 

De klacht is overal en niet op een specifiek adres.

|Mijn telefoonnummer is bij jullie bekend en staat in de loggings van de keren dat ik met jullie contact had .Eindigt idd op 936.

Het is een applewatch ultra 2, bij jullie aangeschaft model A2986

 Dit is gedaan:

Zou je voor mij de netwerkinstellingen van je toestel kunnen resetten?  Bij een iPhone, doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel gapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

gr CK


@CK. dank voor de toelichting! Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met Pepijn en dat hij een case heeft doorgezet, echter gaat dit wel om het opzeggen van de Multisim en dus niet over het dekkingsprobleem. Ik zie wel een andere case terug, maar dat ging over het aanschaffen/koppelen van de Multisim. Ik wil daarom nog een case voor je doorzetten naar de juiste afdeling, omdat het om een dekkingsprobleem gaat en je dit ook overal hebt. Kun je mij anders een privébericht sturen met de volgende informatie: 

- Sinds wanneer speelt het probleem (ik weet natuurlijk niet wanneer je de Watch had aangeschaft) 

- Geef minimaal één voorbeeld (datum + tijd) wanneer het probleem zich voordeed

- Op welk adres doet de klacht zich voor (waar heb je dit het meest bijvoorbeeld op je thuislocatie of ergens anders) 

- Op welk telefoonnummer ben je bereikbaar?

- Merk en type telefoon 

Zodra ik deze informatie van je heb ontvangen in een privébericht, kan ik het voor je doorzetten! 


Ik heb je mail beantwoord met de vraag of dat de bedoeling is om je een privébericht te sturen, Pharwin. Is dat de bedoeling?

gr


Hoi CK, als je via deze link naar Pharwin zijn profiel gaat kan je klikken op 'Stuur bericht’. Via daar kan je de gevraagde gegevens sturen. Laat je het me weten of het is gelukt? Pharwin is morgen weer aanwezig en dan pakt hij het verder voor je op! 😄


Reageer