Hallo @CK., welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je hier een oorzaak en oplossing voor wilt hebben, ik wil graag met je meezoeken! Heel goed dat je het bij Apple al hebt gecheckt en je ook een nieuwe Multisim hebt geprobeerd, dan kunnen we dat in ieder geval al uitsluiten. Aangezien het eerst werkt en daarna de verbinding geheel wegvalt, kan het te maken hebben met een dekkingsprobleem. Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart.
Zou je voor mij de netwerkinstellingen van je toestel kunnen resetten? Bij een iPhone, doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel sapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Werkt alleen de Multisim niet? Je Watch bij door middel van onze Multisim verbonden met ons mobiele netwerk. Heb je dit alleen bij je Watch of werkt het daarna ook op je toestel niet? Kun je aangeven van welk type Watch je gebruikmaakt? Gaat het om de Apple Watch Ultra A2684? Heb je dit probleen op één bepaalde locatie, op verschillende locaties of altijd? Ik kan dit eventueel voor je doorzetten naar onze netwerkspecialisten om het uit te laten zoeken. Om ze alvast een goed beeld te geven van de situatie, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Zou je anwoord kunnen geven op de onderstaande vragen:
- Sinds wanneer speelt het probleem (ongeveer)
- Geef minimaal één voorbeeld (datum + tijd) wanneer het probleem zich voordeed
- Op welk adres doet de klacht zich voor?
- Op welk telefoonnummer ben je bereikbaar?
- Merk en type telefoon
- Merk en type Watch
Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4936, kan dat kloppen? Daarbij zie ik een Multisim vermeld staan. Kun je checken in de instellingen van je toestel/Watch van welke Multisim je nu gebruikmaakt? Het gaat om een ICCID-nummer. Het zou moeten gaan om het simkaartnummer dat eindigt op ***1743. Zou je dat dubbel voor me kunnen checken? Dan weet ik zeker dat je gebruikmaakt van de juiste Multisim!
Als ik bovenstaande informatie van je heb ontvangen (graag zo duidelijk mogelijk formuleren met zo veel mogelijk informatie), kan ik het voor je doorzetten!