Internet Turkije

  • 9 May 2024
  • 8 reacties
  • 45 Bekeken

Hallo, ben nu in turkije..heb mijn abonnement gewijzigd naar unlimited plus hiervoor maar heb geen bereik/internet. Alles geprobeerd! Wel heel erg jammer dit! Wat kan hiervoor doen?

Marciano van Odido 10 dagen geleden

Goedemorgen Fatma, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed verblijf hebt in Turkije. Je moet natuurlijk wel gewoon bereik hebben en daar help ik je graag bij. Ik ben bang dat je twee dingen door elkaar haalt. Je hebt een oud T-Mobile (Go) abonnement en je hebt je bundel gewijzigd naar een Unlimited Plus bundel. Wat je hiermee krijgt is: 'Je hebt onbeperkt internet in Nederland én je kunt elke maand 45 GB gebruiken in de EU. Je kunt onbeperkt bellen en sms'en in Nederland en de EU. Daarnaast kun je onbeperkt bellen van NL naar de EU.' Wat jij met Unlimited Plus bedoelde aan te schaffen is een nieuw Hello-abonnement. Hiermee krijg je 50 GB data en 120 min. bellen in Turkije. 

Wat je nu kan doen: 

Je kan volgende maand je bundel van Unlimited Plus weer terugzetten naar wat je eerder had (dit kan 1 keer per maand). Ik zal deze maand het verschil van Unlimited Plus dan crediteren.

Via deze pagina in Mijn Odido kan je een GB-aanvuller kopen voor in Turkije. Turkije valt in Zone 2. Je hebt hier de volgende bundels:

Mocht je geen toegang hebben tot Mijn Odido, dan kan ik ook een van deze bundels voor je activeren. Laat het me maar weten! 😄

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Fatma, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed verblijf hebt in Turkije. Je moet natuurlijk wel gewoon bereik hebben en daar help ik je graag bij. Ik ben bang dat je twee dingen door elkaar haalt. Je hebt een oud T-Mobile (Go) abonnement en je hebt je bundel gewijzigd naar een Unlimited Plus bundel. Wat je hiermee krijgt is: 'Je hebt onbeperkt internet in Nederland én je kunt elke maand 45 GB gebruiken in de EU. Je kunt onbeperkt bellen en sms'en in Nederland en de EU. Daarnaast kun je onbeperkt bellen van NL naar de EU.' Wat jij met Unlimited Plus bedoelde aan te schaffen is een nieuw Hello-abonnement. Hiermee krijg je 50 GB data en 120 min. bellen in Turkije. 

Wat je nu kan doen: 

Je kan volgende maand je bundel van Unlimited Plus weer terugzetten naar wat je eerder had (dit kan 1 keer per maand). Ik zal deze maand het verschil van Unlimited Plus dan crediteren.

Via deze pagina in Mijn Odido kan je een GB-aanvuller kopen voor in Turkije. Turkije valt in Zone 2. Je hebt hier de volgende bundels:

Mocht je geen toegang hebben tot Mijn Odido, dan kan ik ook een van deze bundels voor je activeren. Laat het me maar weten! 😄

Bedankt voor je reactie! Ik heb twee collega’s van je gesproken die hebben er helemaal niet over gehad. Anders had ik het niet over gezet. Zou het fijn vinden als mijn abonnement weer op de oude gezet word. Want betaal anders voor niks. Heel jammer dit! 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @fatma6868 ,

Als je inlogt op my-odido of in de app kun je jouw abonnement ook weer aanpassen naar ' beneden'.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Fatma, geen dank! Ik gok dat er wat miscommunicatie is geweest en dat zij het ook over het Hello-abonnement hadden, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. 1 keer per maand kan je je bundel wijzigen. Dit kan je inderdaad doen waar Eric zegt, op deze pagina. Geen zorgen, achteraf betaal ik gewoon dat verschil tussen je normale bundel en Unlimited Plus. Hier schiet ik gewoon een credit voor in. Het is niet veel, maar alsnog - ik laat je dit niet betalen vanwege deze situatie.

Gaat het lukken om een Zone 2 bundel aan te schaffen? 😊

Of het mis communicatie is geweest weet ik niet. Maar heb daarvoor gebeld om te vragen of het überhaupt kon, dat wijziging. En ze zei duidelijk ja. Gister ook nog iemand gesproken. Maar goed volgend jaar ben ik iig niet meer bij odido. Fijne dag

Reputatie 7
Badge +14

Zodra je kunt verlengen ga je van een oud t-mobile abonnement wat nu Odido heet naar een nieuw Odido hello abonnement.  Daar zit bij unlimited turkye bij.

En dat is het, dat was niet verteld. Daarom heb ik mijn abonnement verlengd, wilde naar vodafone maar omdat je collega zei dat het kon heb ik hem op unlimiyed plus gezet. Maar goed

Reputatie 7
Badge +9

Hi Fatma, ik merk dat er toch wat miscommunicatie is. Je hebt je abonnement namelijk niet verlengd. Je hebt nog steeds je oude Go-abonnement. Deze is per 15 juni 2024 verlengbaar. Je hebt nu alleen je bundel gewijzigd naar Unlimited Plus. Vanaf 15 juni zou je verlenging in kunnen gaan als je kiest voor een Hello-abonnement met Unlimited Plus. Dan heb je 50 GB in Turkije. Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt!

Reageer