Beantwoord

Blokkade simkaart

  • 8 May 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemorgen,

Door een betalingsachterstand had ik een blokkade op mijn simkaart. Deze heb ik betaald via de link die ik kreeg en ik kreeg een mail dat deze blokkade binnen 4 uur zou worden opgeheven. Nu is het inmiddels al bijna 10 uur later en zit de blokkade er nog steeds op. Hoe gaat deze er weer af? Of hoelang blijft deze er nog op? 
 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 May 2024, 11:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Ktromp, van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je de betaling inmiddels hebt gedaan. Ik zie geen blokkades meer staan, dus als ik het goed zie is de blokkade inmiddels opgeheven. Klopt dat? Laat je het me weten of je je simkaart weer volledig kan gebruiken? Ik hoor het graag van je! 😊

Goedemorgen Ktromp, van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je de betaling inmiddels hebt gedaan. Ik zie geen blokkades meer staan, dus als ik het goed zie is de blokkade inmiddels opgeheven. Klopt dat? Laat je het me weten of je je simkaart weer volledig kan gebruiken? Ik hoor het graag van je! 😊

 

Goedemorgen!

Hij is er inmiddels inderdaad af! Dankuwel.

Zou u mijn Odido Community account en de toppic kunnen verwijderen? Ik heb hem niet meer nodig nu 🤗

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ktromp, fijn dat het inmiddels weer werkt! Ik zal je account zo direct meteen verwijderen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, kom dan gerust terug. Je bent altijd welkom. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 🙌🏻

Reageer