Skip to main content
8358 Topics
BKR Registratie verwijderen
Goedemmiddag, Vorige week maandag al een mail verstuurd, maar tot op heden nog geen reactie, vandaar dus ook maar even hier een topic openen. Op 15-12-2017 sloot ik met u een overeenkomst, namelijk een aflopend krediet. Bij deze overeenkomst hoort een melding bij het BKR. Er staat daarom een BKR-registratie op mijn naam. De BKR-registratie heeft grote gevolgen voor mij. Ik kan namelijk door de registratie geen nieuwe lening krijgen, terwijl ik die hard nodig heb. Op dit moment is het onmogelijk om een hypotheek te krijgen door de registratie. Wegens het salaris dat ik nu verdien samen met mijn vrouw, zijn wij genoodzaakt om een huis te gaan huren in de vrije sector. Helaas worden wij ook hier door mijn registratie niet in staat gesteld om een huis te krijgen. Met de woningmarkt die al zo krap is en met een registratie die het nog moeilijker maakt om een woning te krijgen, is het niet te doen om een huis te krijgen voor mij en mijn vrouw en zoon. Wij worden nu zo in de weg gezeten door mijn registratie die ik in het verleden heb gekregen, dat we nu geen kant op kunnen. De laatste jaren heb ik geen schulden meer gemaakt en ben ik meer gaan verdienen, waardoor ik ervoor zorg dat ik geen nieuwe registratie op mijn naam krijg. Ik vraag u de BKR-registratie te verwijderen. Inmiddels allang geen klant meer bij Odido. Contractnummer: NHSRQ0000030319 Consumentnummer: 12183324
1 maand, 30 belletjes, 5 technische cases, 2 winkelbezoeken verder, en nog steeds geen werkende sim in mijn nieuwe iPhone
Ik heb vijf weken geleden mijn abonnement verlengd, incl de nieuwe iPhone 16 pro. Lang verhaal kort: ik wil de nieuwe iPhone graag gebruiken, maar geen enkele nieuwe eSim (of fysieke) sim kan geactiveerd worden (door mij, winkelmedewerkers, en klantenservicemedewerkers), en dus ben ik gebonden aan mijn oude telefoon. Er blijkt iets behoorlijk fout te zitten achter de schermen met mijn account/abonnement. Er lijkt soms beweging te zijn in de technische cases, maar het probleem wordt steeds niet opgelost. Ik ben nog nooit teruggebeld door de technische dienst (zelf als cases gecloset worden, of staan op ‘Solved; pending confirmation’). De meeste klantenservicemedewerkers die ik telefonisch heb gesproken zijn verre van capabel. Ik bel inmiddels gelukkig met mijn vaste persoon bij de klantenservice met wie ik belafpraken inplan, we maken een nieuwe technische case aan, en ik sta weer achteraan in de wachtrij. De laatste case is 73781892. De titel zegt het: 1 maand, 30 belletjes, 5 technische cases, 2 winkelbezoeken verder, en nog steeds geen werkende sim in mijn nieuwe iPhone. Als ik jullie een factuur zou sturen van mijn tijd die ik hieraan heb moeten besteden, dan blijft er weinig meer over van jullie abonnementsopbrengsten de komende jaren. De maat begint behoorlijk vol te raken. Ik wil dat dit geprioriteerd wordt, en dat ik direct met de technische support kan spreken, en dat ze niet stilzitten totdat dit probleem volledig is opgelost en bevestigd is van mijn kant. Ik sta op het punt om dit bij de geschillencommissie en rechtsbijstand voor te leggen.
Klacht slechte service
Afgelopen mei ontving ik een factuur van 400 euro van Odido. Mijn zoon had blijkbaar aankopen gedaan terwijl ik deze optie had geblokkeerd voor zijn simkaart. Heb hierover gebeld met jullie collega M. en híj gaf aan dat het om aankopen buiten Odido ging en dat dit niet geblokkeerd was. We hebben toen afgesproken dat hij de simkaart in zijn geheel zou blokkeren en ik heb de factuur betaald. Een maand later ontving ik een nieuwe factuur van 600 euro, hierover weer gebeld, dit keer met E.. Zij wist mij te vertellen dat de simkaart niet geblokkeerd was, maar ze zou het alsnog voor me regelen. Ze zou het gesprek met M. terug laten luisteren en tot een passende oplossing komen. Ze benadrukte dat ze een ervaren kracht was en dat ik altijd naar haar mocht vragen, ik kreeg het gevoel dat het nu goed zou komen. Een maand later had ik nog niets gehoord maar kreeg ik wel een aanmaning en aankondiging van een blokkade van mijn eigen sim-kaart. Weer gebeld, collega B. vond het erg vervelend en schreef een terugbelverzoek voor E. en stelde de blokkade een maand uit. Ik werd niet teruggebeld. In die periode belde ik verschillende keren met jullie klantenservice, met wisselende werknemers. Verschillende keren zijn er terugbelverzoeken gemaakt, toezeggingen gedaan dat een manager me zou terugbellen. Of er werd gezegd dat er geen terugbelverzoek neergelegd kon worden, dat de namen van vorige gesprekspartners niet zichtbaar zijn en dat ik gewoon moet betalen. (Bij interesse, ik heb ik de namen wel genoteerd). Mijn telefoon was weliswaar niet helemaal geblokeerd maar in het buitenland had ik geen internet, terwijl ik hier wel flink voor betaal. Navigeren in het buitenland kon niet meer, ik moest de weg via de plattegrond zoeken. Op beurzen in Duitsland was ik onthand. Wanneer ik het geluk had dat ik een bereidwillige collega aan de lijn kreeg bleek dat verschillende gespreken niet gerapporteerd zijn bij jullie, wel was zichtbaar dat E. me één keer heeft geprobeerd te bellen. Ik heb dat blijkbaar gemist en ook geen voicemail gehad. Deze collega heeft ook met het management overlegd en kwam met het aanbod om de helft van de kosten kwijt te schelden. Hier ging ik uiteraard niet mee akkoord. Afgelopen week nog een keer gebeld, kreeg een behulpzame collega aan de lijn die het nog eens voor me uit is gaan zoeken. Zij is contact gaan leggen via teams met M. en kwam uiteindelijk met hetzelfde aanbod, kwijtschelding van de helft. Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord, dit heb ik ook aangegeven in het gesprek. We zijn nu weer een week verder, heb straks een afspraak bij het juridisch loket. Sinds vanochtend is mijn simkaart in zijn geheel geblokkeerd, ik kan niet meer bellen, SMS-en of internetten. Ik heb sinds juni 80 euro per maand betaald voor bellen en een beetje internet in Nederland met één telefoon. Ik heb zeker 5 uur met Odido aan de telefoon gehangen, en ben hierbij door verschillende collega's echt op een waardeloze manier behandeld. Ik heb best begrip voor een fout, maar zou graag zien dat er verantwoordelijkheid wordt genomen. Ik krijg graag een passend aanbod

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen