Skip to main content

Goedenavond,

Mijn man heeft het volgende probleem;

Zijn telefoon vraagt om de pukcode omdat hij een aantal keer de verkeerde simcode heeft ingevoerd. Hij heeft een odido account maar kan via de laptop niet inloggen omdat hij zijn wachtwoord niet uit zijn hoofd weet ( via zijn telefoon kwam hij er automatisch in maar daar kan hij nu niets mee). Het aanvragen van een nieuw wachtwoord gaat ook niet, omdat hij zijn email wachtwoord niet meer weet ( want ook deze stond automatisch ingelogd op zijn telefoon). Ja dit gaat heel ver:). We zijn op vakantie dus thuis de brief zoeken kan ook niet. Vanochtend gaf een service medewerker van Odido aan dat ze niets kan betekenen. Is er een andere manier om achter de pukcode te komen? Deze kan blijkbaar niet door een service medewerker telefonisch worden doorgegeven? ( uiteraard na het stellen van een aantal vragen ter verificatie). 

Ik hoor graag of we nog iets over het hoofd zien.

Goedemorgen @Cornalijne, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Begrijp ik het goed dat hij ook het wachtwoord van zijn e-mail niet weet? Anders kan hij deze gewoon heel gemakkelijk via onze website opvragen en per mail naar hem laten versturen. Als dat niet lukt, ben ik bereid om een uitzondering te maken en de pukcode in een privébericht te delen. Kun je mij een privébericht sturen met zijn telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan vraag ik het voor hem op en kan ik ze met je delen! 

Hi Pharwin,

Dank voor je reactie. Nee het klopt dat we dus het wachtwoord niet kunnen veranderen omdat hij niet in zijn mail kan. Allemaal heel onhandig ;)

We maken heel graag van je aanbod gebruik om de gegevens te sturen en de pukcode via jou toegestuurd te krijgen. Hoe kunnen we je een privé bericht sturen? 

Groet Cornalijne 

Sorry ik heb al gezien hoe het kan. Ik verstuur zo de gegevens.

@Cornalijne Ik heb je privébericht voorbij zien komen en heb er inmiddels op gereageerd. Kun je laten weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Goedemorgen @Cornalijne, van harte welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Begrijp ik het goed dat hij ook het wachtwoord van zijn e-mail niet weet? Anders kan hij deze gewoon heel gemakkelijk via onze website opvragen en per mail naar hem laten versturen. Als dat niet lukt, ben ik bereid om een uitzondering te maken en de pukcode in een privébericht te delen. Kun je mij een privébericht sturen met zijn telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan vraag ik het voor hem op en kan ik ze met je delen! 

Hi Pharwin,

Dank je wel. Het is gelukt. Echt heel fijn dat het zo geregeld kon worden!

@Cornalijne Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer