Skip to main content
8045 Topics
Zakelijk verlengen mobiel abonnement is misleiding (Zakelijk)
Hierbij dien ik klacht tegen de "misleiding" van de klant bij het verlengen van mijn abonnement. Op mijn pagina in mijn Odido omgeving zag ik bij mijn nummer xxx "Verlengen" staan. Er stond "Je mag verlengen". Ik vond het heel fijn dat ik mijn abonnement kon omzetten in een nieuwe en een nieuwe toestel kon aanschaffen.De bestelling werd doorgezet. Tijdens bestelproces kreeg ik NERGENS een melding dat iets verkeerd gaat.Vandaag was ik bij Odido shop om het toestel op te halen. Er bleek dat het dus niet om verlenging ging maar om een nieuw abonnement op mijn nummer (dus 2 abonnementen en dubbele kosten). Dat is nooit mijn intentie geweest. De bestelling heb ik ter plaatse geannuleerd op advies van medewerker van telefonische helpdesk Odido hulp bij online bestellen. Daarbij kreeg ik te horen dat ik bij verlenging € 70 boete moest betalen als ik toch zou willen doorzetten. Dit heb ik natuurlijk niet geaccepteerd. Het is nooit mijn bedoeling geweest om met boete te verlengen.Ik vind de gang van zaken heel slordig door Odido en niet kunnen- om de klant op deze manier te misleiden en vervolgens achter kleine lettertjes van algemene voorwaarde te scharen (medewerker zei dat ergens in algemene voorwaarden staat). Zo ga je met de klant niet om en bouw je geen lange klantrelatie! UPDATE: ik zie weer in mijn Odido omgeving de knop/optie "Verlengen". Dit is toch onzin op zijn minst? Nog erger: 3 keer contactformulier ingevuld met deze klacht. Ik zou nog een bevestigingsmail ontvangen maar ook dit werkt (blijkbaar) niet, in spambox ook niks. Ronduit slecht!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen