Skip to main content
7509 Topics
Hoge incassokosten betalingsregeling - ref: 1.21015096
Beste Brandon, Bedankt voor jouw reactie op trustpilot. Het is jammer dat het zover moet komen omdat ik het geprobeerd heb netjes af te handelen. Voor de duidelijkheid, ik handel namens mijn zoon Wesley. Hij is nog te onervaren voor dit soort situaties. Daarom heb ik deze zaak overgenomen. Bij communicatie via e-mail kies dan het voor het adres dat via dit account staat geregistreerd. Ik begrijp niet goed of dit schrijven door iedereen kan worden gelezen of alleen door de medewerkers van Odido. Daarom ben ik terughoudend met privé gegevens in dit bericht te zetten. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tekst op Trustpilot Doordat mijn zoon geen werk kon vinden heeft hij een achterstand opgelopen bij Odido. Hiervoor heb ik gebeld en een betalingsregeling getroffen. Dat dacht ik althans.. Ik heb aan de medewerker gevraagd om onze afspraken schriftelijk te bevestigen. Dat was niet nodig, hij had het in het systeem neergezet. De naam van de medewerker is bij mij bekend! De achterstand ging van 400 euro naar 787 euro. Huh...(Probeer het verhaal zo kort mogelijk te vertellen.) Uiteindelijk toch akkoord gegaan. Krijgen wij een schrijven van een incassobureau. Of wij een bedrag van 1106 euro kunnen overmaken. Wettelijk incassokosten zijn maximaal 15%. Dit is meer dan 30%!!! Ik gebeld naar het incassobureau. die kunnen niets doen. En werd terug verwezen naar Odido. Voor een derde keer teruggebeld naar Odido. Die konden niets doen en verwezen toch terug naar het incasso bureau. Bij het vragen naar de naam van de dame die ik aan de telefoon had bij Odido, werd de verbinding meteen verbroken. Dit was de hel van Odido in het kort! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In afwachting van jouw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Michel
Verzoek tot verwijderen negatieve BKR registratie door Odido ivm hypotheekaanvraag
Hallo, Wij zijn aan het overwegen om een hypotheek te nemen om een huis te kopen, Om een hypotheek te nemen nam ik een kijkje bij het BKR en daar stond te onze schrik een negatieve registratie van jullie. De Reden voor deze registratie was de slechte administratie van mijn vrouw op dat moment. Haar ging het toen niet goed en was erg ziek waardoor zei veel dingen vergeten was waaronder de telefoon rekening waar het om gaat. Bij het zien van de post destijds zag ik dat er een achterstand was van de telefoon rekening en schrok hier heel erg van. Ik heb deze ook direct betaalt maar helaas is hierdoor een BKR registratie ontstaan waardoor wij geen huis kunnen kopen. Ik heb de documenten naar incasso@odido.nl gestuurt en daarin kunt u zien dat de achterstand notering en de herstel notering bij het BKR maar een paar dagen tussen zit. En het ergste is dat we door deze negatieve codering die ontstaan is door mij toen mijn zieke vrouw nu geen huis kunnen kopen. Dat nummer waar het om gaat is eindigt op 4795 T.N.V Linssen. Kan u ons alstublieft verder helpen zodat mijn gelukkig herstelde vrouw en ik toch voor een huis kunnen gaan kijken. De achterstand waar het destijds om ging was maar een paar euro, en u kunt zien dat ik de achterstand snel heb herstelt. Nu vraag ik u. Kunt u die negatieve BKR notering laten verwijderen zodat ons leven ook verder kan gaan en we weer een nieuwe stap kunnen maken.
abbonement klopt totaal niet meer na afsluiten met nieuw contract e.d.
Goedendag Ik heb al een tijdje unlimited voor 25 per maand... In december kon mn vrouw over en die is van haar abbonement overgegaan naar mijn abbonement in combinatie met samen unlimited. Dus 25,- en 20,- Is 45 per maand!!! het klopt nog steeds niet ik betaal voor mijn nummer nu ineens dikke prijzen ipv 25!!! Zo balen dat dit weer fout is December en januari bij elkaar 109,04!!!! En dan haar nummer word afgeschreven van een ander rekeningnummer. Is intussen al 79,24 voor 2 maand Dus 39,24 te veel. Dit is belachelijk werkelijk al die jaren gaat het goed en betaal ik 25 en zei ook en nu ineens dit Er klopt gewoon niks van... Aan de telefoon is alles onduidelijk wil dat dit goed bekeken wordt het klopt niet en gaat van 2 rekeningnummers af En online staan er 3 nummers en als ik inlog en de factuur Bekijk zie ik die van de andere rekening niet staan Ik had mijn eigen nummer Zei had haar eigen nummer toen na telefonisch contact is zei opgegaan bij mij met nummerbehoud Voor dat nieuwe contract kreeg ze een simkaart met een ander nummer die moest ze er uiteindelijk in doen en dan werd haar oude nummer daarop weer geactiveerd Maar nog steeds staan er dus ook 3 nummers in mijn account En betaal ik met 2 rekeningen Wie kan me helpen kom er aan de telefoon niet uit waar sommigen mij totaal niet snappen Dit zijn dus 2 verschillende rekeningnummers bij de een staat internet en thuis er ook bij dat is de ander gekleurde ON Maar bij de een staat mijn nummer en de ander haar tijdelijk gekregen nummer Online staat haar nummer Met klant voordeel nog aan En de mijne ook Tv en internet met korting en Dan ook nog dat tijdelijke nummer zonder korting maar samen unlimited Het is een wir war en het klopt gewoon niet Moet betalen Mobiel 25 Mobiel samen unlimited 20 En thuis is 40

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen