Skip to main content
10000 Topics
Odido Klik en Klaar
Hoi. Ik woon in een buitengebied en had KPN. Hele lage snelheden, maar wel stabiel. 2 kinderen mobieltjes, vrouw en ik ook. Verder setup met Xbox / Playstation etc. etc. Ik heb ook 2 wifipunten er bij gedaan in de huiskamer en verderop in het huis. Eerste week ging gewoon goed, maar nu na langer gebruik blijft het maar uitvallen. Met uitvallen bedoel ik Het blijft constant disconnecten met de telefoons. Dan moet ik via de achterkant resetten werkt het eventjes en dan klapt het er weer uit. Bij KPN was dit eigenlijk nooit. Heeft er al toe geleid dat ik 2x extra Lebara moest betalen omdat de mobieltjes van de kinderen op hun data schoten. Aangepast inmiddels zelf dom niet aan gedacht dat het uit zou vallen De kinderen klagen dat ze uit Roblox gegooid worden. Via mijn Odido unlimited mobiel abonnement een hotspot maken lost dat op, maar ik ben 1 niet constant thuis en 2 het zou moeten werken Ik werk ook soms thuis en dan is het ook af en aan Mijn Xbox op een vaste lijn is drama omdat die niet open staat. Op de Wifi doet die het wel maar is enorm traag. Maar ik weet dus niet hoe ik die Xbox dan open NAT moet krijgen, heb wel e.e.a. gelezen maar graag een uitleg. Ik weet niet of het mogelijk is dat een monteur langskomt of dat het remote gefixed kan worden want volgens de kaart zit ik uitstekend in het 5G en de snelheiden waren makkelijk 5 to 7 keer sneller dan KPN. Echter als het niet werkt is dat niet handig. Of als ik een andere router moet kopen ook best. Ik bespaar mij nu haast 50€ per maand tov KPN.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen