Skip to main content
Beantwoord

tv app werkt niet goed


  • is nieuwsgierig

De laatste dagen kan ik de tv app met heel veel moeite starten. Eerst krijg ik een melding dat de internetverbinding niet goed is. Vervolgens sluit ik de app en open hem opnieuw. Dan moet ik weer inloggen met klantnummer en pincode. Soms moet ik de tv uit en weer aan zetten om de app aan de praat te krijgen. 
Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd en de tv pincode gewijzigd, maar dat helpt niet..

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@R1W, ​@Grammetje84 en ​@DeeDeeee, op dit moment zijn er inderdaad problemen bekend met de TV App op Samsung tv's. Een tijdelijke oplossing is om de tv helemaal van de stroom te halen en na 20 seconden weer aan te sluiten. Dit zorgt ervoor dat de problemen een tijdje niet meer zichtbaar zijn. Ondertussen  zijn we hard aan het werk om dit definitief op te lossen!

Bekijk origineel

7 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Dit probleem heb ik dus ook na 2.0.5184 update op mijn Samsung QN85AA 65 TV. Terug ingedrukt houden om de app te sluiten werkt wel, hierna opstarten en moet ik klantnr ingeven!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Ik heb hetzelfde met de Odido app op een Samsung QLED smarttv.

Eerst start de app (niet) op, dan moet ik de tv volledig uitzetten (lang op aan/uit knop drukken) en dan moet ik elke keer opnieuw klantnummer/pincode intoetsen.

 

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Hi ​@R1W, ​@Grammetje84 en ​@DeeDeeee, op dit moment zijn er inderdaad problemen bekend met de TV App op Samsung tv's. Een tijdelijke oplossing is om de tv helemaal van de stroom te halen en na 20 seconden weer aan te sluiten. Dit zorgt ervoor dat de problemen een tijdje niet meer zichtbaar zijn. Ondertussen  zijn we hard aan het werk om dit definitief op te lossen!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 april 2025

@Nora van Odido helaas, mijn tv gaat elke nacht standaard van het stroom en moet hem elke keer opnieuw invoeren. Als hij vast staat dan kan je de terugknop op de Samsung afstandsbediening lang ingedrukt houden waarna je odido weer kan opstarten, helemaal stroom eraf halen is gelukkig niet nodig, al hoop ik spoedig op een antwoord 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 mei 2025

Bloedirritant die Odido TV app. Daar zijn al zoveel draadjes over. Om de avond valt de app in storing. Heb een nagelnieuwe Samsung TV. Live kijken lukt niet in storing, alleen terugkijken. Echt waardeloos. Odido TV app eraf en opnieuw installeren. TV aan en uitzetten en weet ik wat voor onzin allemaal. Kunnen Odido klanten met een Samsung TV gratis een mediabox krijgen zolang die storing niet is opgelost? Of een tijdelijk abonnement van NL ziet die het wel gewoon doet op de TV. Doe iets, dit slaat echt nergens op. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 mei 2025
R1W schreef:

De laatste dagen kan ik de tv app met heel veel moeite starten. Eerst krijg ik een melding dat de internetverbinding niet goed is. Vervolgens sluit ik de app en open hem opnieuw. Dan moet ik weer inloggen met klantnummer en pincode. Soms moet ik de tv uit en weer aan zetten om de app aan de praat te krijgen. 
Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd en de tv pincode gewijzigd, maar dat helpt niet..

Ik heb exact het zelfde probleem sinds de laatste update van Odido ongeveer 2 maanden geleden, het allemaal ellende om in te loggen, 80% geeft de tv aan dat er geen internetverbinding is, vaak moet ik ook mijn klantnummer opnieuw invoeren en pincode, meestal is het alleen pincode.

Ik heb alles al eens gedaan wat word geadviseerd maar niets werk.

Erg storend en er schijnt nog geen oplossing te zijn heb ik vandaag begrepen na contact met odido


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14118 reacties
  • 7 mei 2025

Hey ​@Grammetje84, ​@Pinsvill & ​@HarmWarr, dit is bij ons bekend en onze technische dienst werkt hier hard aan samen met ons Tv-team en de leverancier van Samsung. Mijn excuses voor het ongemak, hopelijk is dit spoedig opgelost!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen