Skip to main content
10000 Topics
Een beetje vetraging is niet erg, maar dit is wel heel behoorlijk... help?
Hi All Omdat ik nergens een fatsoenlijke update kan krijgen hier maar eens een topic want geduld wordt akelig op de proef gesteld… Tijdlijn: mei-juni 2022 - aanleg glasvezel in de wijk en de apartementcomplexen. juni 2022 - aanleg van de kabels is voltooid en worden ongemonteerd achter gelaten op de balkons 12 juli 2022 - eerste aanvraag gedaan bij T-mobile voor glasvezelinternet 20 februari 2023 - brief ontvangen van T-mobile dat ze op 6 maart 2023 de aansluiting in de woning komen maken. (S&E Group in opdracht van T-mobile) 6 maart 2023 - installateur/monteur komt niet opdagen. maart 2023 - meermaals contact gehad met T-mobile/S&E, 1 monteur langs geweest voor inventarisatie wat er gedaan moest worden. wederom geen opvolging; daarna zelfs geen contact mer kunnen krijgen. december 2023 - eerste aanvraag voor glasvezelinternet wordt vanuit t-mobile geannuleerd (waarschijnlijk ivm overname en Odido als nieuwe naam) 6 december 2023 - tweede aanvraag gedaan, nu bij Odido, voor glasvezelinternet. 22 april 2024 - nog steeds geen aansluiting in huis… (ik ben de exacte momenten kwijt dat ik contact heb gehad met de, toenmalige, t-mobile CS.. maar dit is ook meermaals geweest) Casus/Vraag: Mijn geduld is best behoorlijk want ik weet ook dat er niet getoverd kan worden met aansluitingen, dat snap ik allemaal, maar als T-mobile hier een mooie roze kabel in de wijk komt leggen (andere glasvezel aanbieders kan ik niet een connecten) en er daarna geen opvolging komt voor het afmonteren van de aansluiting vind ik dat bijzonder schrijnend te noemen. De fibel hangt inmiddels al bijna 2 jaar op het balkon, hoeft dus niet het hele complex door, maar er wordt gedaan alsof dit door de muur boren en afmonteren een raket onderzoeker benodigd en ik snap oprecht niet waarom dit zo lastig blijkt. alleen omdat het hoogbouw is? Is en een manier om te achterhalen wie de onderaannemer momenteel is voor de aansluitingen? kan Odido iets betekenen in het verspoedigen van dit gehele proces? Ik weet het intussen even niet meer… Alvast dank en bij vragen let me know.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen