Skip to main content
Beantwoord

WX5600-T0 koppelen aan de EX5601-T1

Toon eerste reactie

30 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 81 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi ​@ferjanormeling ik neem het stokje even over van Tommie (heel even maar). Ik heb direct navraag gedaan en kom bij je terug zodra ik meer weet! 😁

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 februari 2025
Demy van Odido schreef:

Hoi ​@ferjanormeling ik neem het stokje even over van Tommie (heel even maar). Ik heb direct navraag gedaan en kom bij je terug zodra ik meer weet! 😁

Dank! Ik was vooral benieuwd naar de nieuwe firmware ivm niet werken van de Zyxel iPhone app, maar deze doet het inmiddels weer :-)

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 81 reacties
  • 26 februari 2025

Ben ik weer! ​@ferjanormeling ik krijg zojuist de melding dat alle wifipunten afgelopen week zijn voorzien van de laatste update. Zou je de wifi punten bekapeld aan je modem willen aansluiten en ze dan een reset willen geven? En ons willen doorgeven welke firmware je dan hebt? We horen het graag!

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 februari 2025
Demy van Odido schreef:

Ben ik weer! ​@ferjanormeling ik krijg zojuist de melding dat alle wifipunten afgelopen week zijn voorzien van de laatste update. Zou je de wifi punten bekapeld aan je modem willen aansluiten en ze dan een reset willen geven? En ons willen doorgeven welke firmware je dan hebt? We horen het graag!

V5.70(ACDW.0)b13

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 81 reacties
  • 2 maart 2025

Hi ​@ferjanormeling , dit betreft inderdaad de nieuwe firmware. Mocht je nog ergens tegenaan lopen? Dan hoor ik het natuurlijk graag. Voor nu wens ik je een heel mooi weekend toe! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen