Skip to main content

storing internet

• 28 februari 2025
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Is er een landelijke storing in het internet? Alleen mobiele data doet het?

Uitgelichte reactie

3 maart 2025

@Marjan_verhaegh Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik wil natuurlijk dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik help je hier graag bij! 

Is de verbinding inmiddels hersteld? Mocht dit niet zo zijn, wil ik je vragen om het modem (en indien van toepassing het ONT (glasvezelkastje)) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem (en ONT) doen (aan/uit, kleur en knipperen, langzaam/snel)? 

Als je ook de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel zet, kan ik gelijk met je meekijken. Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

3 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1588 reacties
  • 28 februari 2025

Hier geen storing.

Als het landelijk zou zijn dan zou het op deze site wel ontploffen. https://allestoringen.nl/storing/odido/

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9442 reacties
  • 28 februari 2025

Nee, geen storing hier in zuid holland

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4512 reacties
  • 3 maart 2025

@Marjan_verhaegh Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik wil natuurlijk dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik help je hier graag bij! 

Is de verbinding inmiddels hersteld? Mocht dit niet zo zijn, wil ik je vragen om het modem (en indien van toepassing het ONT (glasvezelkastje)) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen wat de lampjes op het modem (en ONT) doen (aan/uit, kleur en knipperen, langzaam/snel)? 

Als je ook de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) in je community profiel zet, kan ik gelijk met je meekijken. Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen