Vandaag Klik & klaar opgehaald in een Odido winkel.
Het bovenste en onderste lampje op de modem branden groen.
Wereldbol is rood
5G knippert blauw
Het lijkt wel of de simkaart niet geactiveerd is.
Er is wel wifi verbinding. Als ik inlog op de modem dan geeft die aan geen LTE verbinding te hebben. Het modem herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen geeft hetzelfde resultaat.
Wat kan ik doen om het werkend te krijgen?
Beste antwoord door Tinus_077
Zojuist een aantal mails van Odido ontvangen over klantvoordeel.
Ingelogd op de website van Odido en op het dashboard was nog steeds geen abonnement zichtbaar. Abonnement succesvol handmatig toegevoegd en zichtbaar in het dashboard.
Nogmaals klik & klaar geprobeerd en nu is er wel verbinding.
Het activeren van het account/simkaart heeft dus langer geduurd dan verwacht. Vrijdag aangeschaft, zondagavond (pas) actief.
weet je zeker dat je de SIM-kaart er goed ingestopt hebt (in het houdertje)?
Daar ging het bij mij ook eerst mis…
Bedankt voor je reactie.
Ik heb het nog een keer gecontroleerd. De simkaart zit in de houder (met de chip naar de linkerkant) en de houder zit in het modem. De houder klikt ook vast in het modem.
Vandaag 2 personen gesproken van de klantenservice.
De eerste persoon zegt dat alles goed staat. En de tweede persoon geeft aan dat het klik & klaar abonnement er niet in staat.
Wanneer ik in mijn account op de Odido website kijk dan is het klik & klaar abonnement inderdaad niet terug te vinden.
Ik heb wel een 097-nummer ontvangen. Wanneer ik dat nummer ingeef als ik een klik & klaar abonnement wil toevoegen dan krijg ik de melding: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.
De simkaart heeft ook geen internetverbinding wanneer ik die in mijn telefoon plaats.
Zojuist een aantal mails van Odido ontvangen over klantvoordeel.
Ingelogd op de website van Odido en op het dashboard was nog steeds geen abonnement zichtbaar. Abonnement succesvol handmatig toegevoegd en zichtbaar in het dashboard.
Nogmaals klik & klaar geprobeerd en nu is er wel verbinding.
Het activeren van het account/simkaart heeft dus langer geduurd dan verwacht. Vrijdag aangeschaft, zondagavond (pas) actief.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.