Skip to main content
Beantwoord

Geen 4G/5G verbinding klik & klaar (wel wifi)

• 28 februari 2025
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

Vandaag Klik & klaar opgehaald in een Odido winkel.

Het bovenste en onderste lampje op de modem branden groen. 

Wereldbol is rood

5G knippert blauw

Het lijkt wel of de simkaart niet geactiveerd is.

Er is wel wifi verbinding. Als ik inlog op de modem dan geeft die aan geen LTE verbinding te hebben. Het modem herstarten en terugzetten naar fabrieksinstellingen geeft hetzelfde resultaat.

Wat kan ik doen om het werkend te krijgen?

Beste antwoord door Tinus_077

Zojuist een aantal mails van Odido ontvangen over klantvoordeel.

Ingelogd op de website van Odido en op het dashboard was nog steeds geen abonnement zichtbaar. Abonnement succesvol handmatig toegevoegd en zichtbaar in het dashboard. 

Nogmaals klik & klaar geprobeerd en nu is er wel verbinding.

Het activeren van het account/simkaart heeft dus langer geduurd dan verwacht. Vrijdag aangeschaft, zondagavond (pas) actief. 

Bekijk origineel

4 reacties

• is een King Poster
  • 57 reacties
  • 1 maart 2025

weet je zeker dat je de SIM-kaart er goed ingestopt hebt (in het houdertje)?

Daar ging het bij mij ook eerst mis…

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 maart 2025
JakoVerstraate schreef:

weet je zeker dat je de SIM-kaart er goed ingestopt hebt (in het houdertje)?

Daar ging het bij mij ook eerst mis…

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het nog een keer gecontroleerd. De simkaart zit in de houder (met de chip naar de linkerkant) en de houder zit in het modem. De houder klikt ook vast in het modem.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 maart 2025

Aanvullende info:

Vandaag 2 personen gesproken van de klantenservice.

De eerste persoon zegt dat alles goed staat. En de tweede persoon geeft aan dat het klik & klaar abonnement er niet in staat.

Wanneer ik in mijn account op de Odido website kijk dan is het klik & klaar abonnement inderdaad niet terug te vinden.

Ik heb wel een 097-nummer ontvangen. Wanneer ik dat nummer ingeef als ik een klik & klaar abonnement wil toevoegen dan krijg ik de melding: Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

De simkaart heeft ook geen internetverbinding wanneer ik die in mijn telefoon plaats.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2025

Zojuist een aantal mails van Odido ontvangen over klantvoordeel.

Ingelogd op de website van Odido en op het dashboard was nog steeds geen abonnement zichtbaar. Abonnement succesvol handmatig toegevoegd en zichtbaar in het dashboard. 

Nogmaals klik & klaar geprobeerd en nu is er wel verbinding.

Het activeren van het account/simkaart heeft dus langer geduurd dan verwacht. Vrijdag aangeschaft, zondagavond (pas) actief. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen