Skip to main content
Beantwoord

klik & klaar facturen inzien

  • 26 februari 2025
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden een klik & klaar abonnement in combinatie met een mobiel abonnement.

Echter kan ik nergens mijn facturen van het klik & klaar abonnement vinden. Die van het mobiele abonnement staan gewoon in de app. Er wordt wel maandelijks €25 afgeschreven, wat eigenlijk €20 zou moeten zijn ivm klant voordeel.

Het zou heel fijn zijn als ik via deze weg geholpen kan worden

Beste antwoord door Demy van Odido

Goedemiddag ​@El!en,

wat leuk dat je Klik & Klaar gebruikt! Ik snap dat je graag je rekeningen wilt inzien. Via je overzicht op deze pagina zou je jouw Klik & Klaar-abonnement moeten kunnen zien. Ik heb dit voor je gecontroleerd en het staat goed in ons systeem. Zie je het niet in de app? Probeer dan de app 1 keer te verwijderen en opnieuw te installeren.

Daarnaast zie ik dat je de afgelopen 2 maanden geen Klantvoordeel hebt ontvangen, terwijl je hier wel recht op hebt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij onze technische afdeling. Zij nemen binnen 2 weken contact met je op om dit op te lossen. Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen! 😊

Bekijk origineel

2 reacties

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2025

Goedemiddag ​@El!en,

wat leuk dat je Klik & Klaar gebruikt! Ik snap dat je graag je rekeningen wilt inzien. Via je overzicht op deze pagina zou je jouw Klik & Klaar-abonnement moeten kunnen zien. Ik heb dit voor je gecontroleerd en het staat goed in ons systeem. Zie je het niet in de app? Probeer dan de app 1 keer te verwijderen en opnieuw te installeren.

Daarnaast zie ik dat je de afgelopen 2 maanden geen Klantvoordeel hebt ontvangen, terwijl je hier wel recht op hebt. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij onze technische afdeling. Zij nemen binnen 2 weken contact met je op om dit op te lossen. Laat het me weten als ik nog iets voor je kan doen! 😊


  • Auteur
  • Debutant
  • 5 reacties
  • 2 maart 2025

Dat is heel erg fijn. Bedankt voor je hulp. 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen