Skip to main content
10000 Topics
Glasvezel haalt behaalde internetsnelheid niet
Eind september is mijn 1000/1000 mbit lijn opgeleverd in mijn nieuwe huis, echter haal ik deze beloofde snelheden (bekabeld) bij lange na niet. Van de beloofde snelheid zitten alle speedtesten gemiddeld op ± 300 mbit download/950 mbit upload met enkele keren een uitschieten naar ± 500 mbit. Hierom heb ik begin oktober contact opgenomen met de klantenservice, zij hebben een monteur van Guidion ingeschakeld en deze heeft bij mij thuis op 27 oktober alles gecontroleerd en geconstateerd dat het probleem niet binnen huis ligt. De monteur heeft alle hardware binnen ook een keer geprobeerd te vervangen maar hier lag het probleem ook niet aan.De monteur zou dit door zetten naar KPN Netwerk en die zouden contact met mij opnemen met meer informatie, helaas heb ik hier tot op heden nog niks over gehoord. Ik heb al meermaals contact gehad met de T-Mobile klantenservice en de vraag gesteld voor een status update, deze konden ze mij telkens niet geven maar ze gaven aan het in de gaten te houden en telefonisch contact op te nemen met mij wanneer meer bekend was. Helaas heb ik tot op heden van T-Mobile ook nog niks gehoord. Goed om te weten dat het abonnement van T-Mobile eigenlijk op 1 september in zou gaan, echter was de glasverbinding ondergrond verbroken, dit is eind september hersteld en hierna was mijn verbinding actief. Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen aangezien ik via de klantenservice niet verder lijk te komen en ik hier zelf mijn vraag in de gaten kan houden zonder dat ik hoef te gissen of ik teruggebeld wordt door een medewerker of niet. Mocht ik hier niet aan het juiste adres zijn verneem ik graag waar ik contact op kan nemen.
Slecht / geen internet 5 weken
Goeieavond, ik zit al 5 weken met een probleem en er komt maar geen oplossing, ik hoop via deze weg antwoord / duidelijkheid te krijgen over een probleem waar ik nu al een hele tijd last van heb. Issue: Hele trage downloadsnelheid waardoor ik niet meer thuis kan werken (webpagina's laden lang en kom niet meer in het systeem). Bij traag denk aan 1-10 mbps bekabeld en via wifi is het nog slechter. Het vreemde aan het probleem is dat mijn upload hoger is dan waar ik voor betaal en ping is gewoon prima. Ik kan dus wel online gamen, maar een webpagina laden kan zo 10 seconden duren. Ik heb inmiddels zo'n 5 keer gebeld en loop elke keer tegen een klantenservice aan die weer het hele proces wil doorlopen van router resetten, andere LAN poorten (ondanks dat het dus ook een wifi probleem is) etc. Terwijl ik gewoon graag wil weten of mijn dossier al opgepakt is en hoe lang verwacht wordt dat ik nog moet wachten. Ik wil eigenlijk ook mijn geld terug van afgelopen maand want ik kan amper gebruik van mijn netwerk maken. Ik heb al geprobeerd; Nieuw modem dat door Odido verzonden is aan te sluiten. Die werkt wel, maar precies dezelfde issue. Monteur langs laten komen, die heeft alleen het Huaweii kastje vervangen + kabels en was na 5 minuten de deur weer uit. Zou het doorgeven aan de systeembeheerder en vervolgens hoor ik niets meer. (dit was 3 weken geleden maandag) Router settings door jullie optimaal laten zetten Fabrieksreset Wifi+ kastje geïnstalleerd, wat volgens klantenservice de oplossing was Ticket via backoffice in laten schieten. Hierbij heb ik screenshots van taakbeheer, ipconfig en speedtest gedeeld. (zo'n 2/3 weken terug, tot op heden nog geen reactie na aanleveren screenshots) Ik ben enorm gefrustreerd dat dit zo lang duurt, maar misschien nog wel gefrustreerder door de totale radiostilte. Als ik bel willen ze weer alles resetten en meten, dat heeft geen zin. Ik wil weten of er al iemand naar kijkt en zo niet hoeveelste in de rij ik ben of hoe lang er geschat wordt dat ik hier nog mee zit. Kan iemand hier alsjeblieft naar kijken en mij verder helpen?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen