Skip to main content
Beantwoord

Guidion; De partij voor spek en bonen?

• July 13, 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Zojuist heb ik iemand geholpen met de installatie van Odido glasvezel nadat de FTU was geplaatst.

Alles netjes geïnstalleerd omdat de beste mensen van Guidion het hebben laten afweten.

De persoon in kwestie die ik heb geholpen gaat dinsdagochtend op vakantie en had vandaag tussen 12:00 en 16:00 een afspraak met Guidion maar niemand is gekomen.

Alles doet het. Kan ik een foto sturen zodat mijn kennis niet voor spek en bonen hoeft te gaan wachten?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@JorAwesome 

De Guudion monteur doet achteraf de administratieve afronding zodat het contract kan ingaan. Het is beter om de monteur toch langs te laten komen.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • Antwoord
  • July 13, 2025

Hallo ​@JorAwesome 

De Guudion monteur doet achteraf de administratieve afronding zodat het contract kan ingaan. Het is beter om de monteur toch langs te laten komen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • July 14, 2025

@JorAwesome Wat superlief dat jij hebt kunnen helpen met de installatie! 😊

Mijn oprechte excuses voor diegene, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wel klopt wat ​@Waqqas aangeeft. Ik adviseer daarom om contact op te nemen met Guidion om een nieuwe afspraak in te plannen. Mocht de contractant hier hulp bij nodig hebben, laat het mij dan vooral weten. Als hij/zij kan reageren in dit topic met een eigen account (inclusief postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in het community profiel) sta ik klaar om gelijk aan de slag te gaan. Ik help graag!