Skip to main content

modem houdt app tegen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Voor mijn boekhouding maak ik gebruik van een app om rekeningen voor klanten rechtstreeks te kunnen declareren. Maar wanneer ik de zorgverzekering van mijn klant wil opzoeken geeft de app een foutmelding. Het ligt niet aan de firewall van mijn computer, misschien toch aan de instellingen van de modem? Is er iemand die dit herkend of hier een oplossing voor weet?

Uitgelichte reactie

10 juli 2025

Neem aan dat de app, voorheen met hetzelfde modem wel werkte?

Hoe kom je tot de conclusie dat het niet aan de app zelf, of de PC ligt?

Heeft de app of de PC een update gehad, waardoor het nu niet meer goed werkt?

Of heb je duidelijke indicaties dat het modem de problemen veroorzaakt, terwijl het voorheen met het modem wel goed werkte?

5 reacties

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2140 reacties
  • 10 juli 2025

Neem aan dat de app, voorheen met hetzelfde modem wel werkte?

Hoe kom je tot de conclusie dat het niet aan de app zelf, of de PC ligt?

Heeft de app of de PC een update gehad, waardoor het nu niet meer goed werkt?

Of heb je duidelijke indicaties dat het modem de problemen veroorzaakt, terwijl het voorheen met het modem wel goed werkte?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 10 juli 2025

Ik heb de app nog niet zo lang geleden geinstalleerd, hij heeft het dus nooit eerder gedaan.

Wanneer ik met mijn tablet probeer de actie uit te voeren geeft deze dezelfde foutmelding. Mijn boekhouder concludeerde hierdoor dat het niet aan de firewall kon liggen. 

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2140 reacties
  • 10 juli 2025

Ik heb de app nog niet zo lang geleden geïnstalleerd, hij heeft het dus nooit eerder gedaan.

Dan hebben we een ander startpunt, omdat ik er vanuit ging dat hij het eerst wel heeft gedaan.

Dan is er toch nog een volgende vraag, welke foutmelding geeft de app? Wie weet dat dit een aankooppunt geeft, zeker gezien dat je boekhouder er iets uit op kan maken.

Nog iets opvallends, eerst hadden we het over een PC, maar nu gaat het over een tablet … maar beide geven problemen?

En als het een PC is, zit deze wired of via Wifi aangesloten?

GebruikersnaamRandomTekst

@gerietex Wat is de foutmelding? Het liefste zo exact mogelijk? Dat scheelt al een hoop t.o.v. “er gaat iets fout”.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 14 juli 2025

De app staat geregistreerd op mijn laptop. Mijn boekhouder vroeg mij of ik dezelfde foutmelding kreeg, wanneer ik met een ander apparaat probeer de app te gebruiken. Dit om te testen of het aan mijn laptop ligt of aan mijn internetverbinding. 

De foutmelding is: internal server arror.

Daarna vroeg hij of ik http//api.vecozo.nl wilde proberen. Hierop geeft hij de foutmelding:

“statusCode”: 404 “message’:  ‘Resource not found’

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1756 reacties
  • 14 juli 2025
gerietex schreef:

Daarna vroeg hij of ik http//api.vecozo.nl wilde proberen. Hierop geeft hij de foutmelding:

Je bent daar wel een dubbele punt vergeten in de http//api.vecozo.nl 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen